با من امشب زیر باران گریه کن…
سر به زانوي خیابان گریه کن
مو به مو پیچ وخم هر کوچه را…
با خم موی پریشان گریه کن!
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
زیباروی!
برخیزُ تماشا کن گیتی را بدون من!
برخیزُ تماشا کن
تماشا کن و بنگر که به قول خودت من تو را فراموش کردِ ام
نامهربانم
بدان هر صبح به عشق دیدن روی ماه تو چشم میگشویم
بدان تا آخر هستی تو را فراموش نخواهم کرد!
#ژکا
[ @jonoon_ETA ]
چه شد در من نمی دانم
فقط دیدم پریشانم..
فقط یک لحظه فهمیدم
که خیلی دوستت دارم..!💛
[ @jonoon_ETA ]