حالا من مانده ام
و پنجره ای خالی
و فنجان قهوه ای
که از حرف های نگفته
پشیمان است
[ @jonoon_ETA ]
همچو عقربههای ساعت میمانم
اگر به دورت نگردم
شب من هرگز صبح نخواهد شد
#موناواعظی
♡00:00♡
چه بگویم سحرت خیر؟ تو خودت صبح جهانی
من شیدا چه بگویم؟ که تو، هم این و هم آنی
به که گویم که دل از آتش هجر تو بسوخت؟
شدهای قاتل دل حیف ندانی که ندانی
همه شب سجده برآرم که بیایی تو به خوابم
و در آن خواب بمیرم که تو آیی و بمانی
چه نویسم که قلم شرم کند از دل ریشام
بنویسم ولی افسوس نخوانی که نخوانی
من و تو اسوه عالم شده از باب تفاهم
که منام غرق تو و تو به تمنای کسانی
به گمانم شدهای کافر و ترسا شدهای
کآیتی از دل شیدای مسلمان تو نخوانی
بشنو صبح بخیر از من درویش و برو
که اگر هم تو بمانی غم ما را نتوانی
#محمدصفوی
[ @jonoon_ETA ]
“عشق” یعنی خیابان به خیابان همه را رد کنی و ،
ناگهان بر سر یک کوچه کمی مکث کنی…!
[ @jonoon_ETA ]
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من با این فاصلهها چه کنم؟
#ژکا
[ @JananEita ]
تو نیستی و دگر جان در این خانه نیست
تو رفتی و آرامش ز کنارم رفت
نامهربان شدی ای مهربانم
#ژکا
[ @JananEita ]