eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
، وَآخِرَ تابِع لَهُ عَلى ذلِکَ، اَللّـهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ، وَشایَعَتْ وَبایَعَتْ وَتابَعَتْ عَلى قَتْلِهِ، اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً * آنگاه صد مرتبه مى گویى: اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ * سپس مى گویى: اَللّـهُمَّ خُصَّ اَنْتَ اَوَّلَ ظالِم بِاللَّعْنِ مِنّى، وَابْدَأْ بِهِ اَوَّلاً ثُمَّ الثّانِىَ وَالثّالِثَ وَالرّابِعَ، اَللّهُمَّ الْعَنْ یَزیدَ خامِساً، وَالْعَنْ عُبَیْدَ اللهِ بْنَ زِیاد وَابْنَ مَرْجانَةَ وَعُمَرَ بْنَ سَعْد وَشِمْراً، وَآلَ اَبى سُفْیانَ وَ آلَ زِیاد وَ آلَ مَرْوانَ اِلى یَوْمِ الْقِیمَةِ * آنگاه به سجده مى روى و مى گویى: اَللّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ حَمْدَالشّاکِرینَ لَکَ عَلى مُصابِهِمْ، اَلْحَمْدُ للهِِ عَلى عَظیمِ رَزِیَّتى،اَللّهُمَّ ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ، وَثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَیْنِ، اَلَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ».
دیده را فایده آن است که دلبر بیند وَر نبیند چه بُوَد فایده ی بینایی؟ وخداخواست که یعقوب نبیند یک عمر.. شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد؟! [ @jonoon_ETA ]
این دوستت دارم گفتنت مثل موفق باشید آخر امتحان دیفرانسیل و انتگرال است یا حرف دکترا که می‌گویند چیزی نیست خوب می شوی 🌱 [ @jonoon_ETA ]
من‌به‌این‌چاره‌ی‌ ِبیچاره‌دُچارم‌هرشب . . . !🚶🏻‍♀ [ @jonoon_ETA ]
‹ من از سیاه‌ترین شب به آفتاب رسیدم!✨🌱 › [ @jonoon_ETA ]
یک بار بی دغدغه بی اظطراب و شادمانه زیستم و آن در عالم کودکی بود... [ @jonoon_ETA ]
خـدا وقتی طُ را آفرید، معجزھ ڪرد! من هر وقت به چشمانت👀 نگاه می کنم، ایمان می آورم:))).. [ @jonoon_ETA ]
🖤عاشقی به وقت حرم دل‌ها را روانه مشهدالرضا کنید... حرم پدر سیاه پوش و عزادار پسر شد... [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
کجا جویم تو را اخر؟من حیران نمیدانم! [@jonoon_ETA]
نمیابم تو را در دل نه در عالم نه در گیتی کجا جویم تو را اخر؟ منِ حیران نمیدانم!
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من از جهان به تو دل بستم که جان منی..! [ @jonoon_ETA ]
میانِ تمامِ نَداشته هایَم ⦇تــــــو⦈ را تنها سَرمایه‌یِ ↡ جاودانهِ ⦇قلبَــــــم⦈ میدانَم..∞🌱 [ @jonoon_ETA ]