دیده را فایده آن است که دلبر بیند
وَر نبیند چه بُوَد فایده ی بینایی؟
وخداخواست که یعقوب
نبیند یک عمر..
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد؟!
[ @jonoon_ETA ]
این دوستت دارم
گفتنت
مثل موفق باشید
آخر امتحان
دیفرانسیل و انتگرال
است
یا حرف دکترا
که میگویند چیزی نیست خوب می شوی
🌱
[ @jonoon_ETA ]
یک بار بی دغدغه
بی اظطراب و شادمانه زیستم
و آن در عالم کودکی بود...
[ @jonoon_ETA ]
خـدا وقتی طُ را آفرید، معجزھ ڪرد!
من هر وقت به چشمانت👀 نگاه می کنم،
ایمان می آورم:)))..
[ @jonoon_ETA ]
🖤عاشقی به وقت حرم
دلها را روانه مشهدالرضا کنید...
حرم پدر سیاه پوش و عزادار پسر شد...
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
کجا جویم تو را اخر؟من حیران نمیدانم! [@jonoon_ETA]
نمیابم تو را در دل
نه در عالم
نه در گیتی
کجا جویم تو را اخر؟
منِ حیران نمیدانم!
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من از جهان به تو دل بستم که جان منی..!
[ @jonoon_ETA ]
میانِ تمامِ نَداشته هایَم
⦇تــــــو⦈ را تنها سَرمایهیِ ↡
جاودانهِ ⦇قلبَــــــم⦈ میدانَم..∞🌱
[ @jonoon_ETA ]