eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
، وَآخِرَ تابِع لَهُ عَلى ذلِکَ، اَللّـهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ، وَشایَعَتْ وَبایَعَتْ وَتابَعَتْ عَلى قَتْلِهِ، اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً * آنگاه صد مرتبه مى گویى: اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ * سپس مى گویى: اَللّـهُمَّ خُصَّ اَنْتَ اَوَّلَ ظالِم بِاللَّعْنِ مِنّى، وَابْدَأْ بِهِ اَوَّلاً ثُمَّ الثّانِىَ وَالثّالِثَ وَالرّابِعَ، اَللّهُمَّ الْعَنْ یَزیدَ خامِساً، وَالْعَنْ عُبَیْدَ اللهِ بْنَ زِیاد وَابْنَ مَرْجانَةَ وَعُمَرَ بْنَ سَعْد وَشِمْراً، وَآلَ اَبى سُفْیانَ وَ آلَ زِیاد وَ آلَ مَرْوانَ اِلى یَوْمِ الْقِیمَةِ * آنگاه به سجده مى روى و مى گویى: اَللّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ حَمْدَالشّاکِرینَ لَکَ عَلى مُصابِهِمْ، اَلْحَمْدُ للهِِ عَلى عَظیمِ رَزِیَّتى،اَللّهُمَّ ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ، وَثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَیْنِ، اَلَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ».
300بشیم پرداخت ایتا داریم!🤍🖇
و شب ها در من بیشتر میشوی و شدت میگیری! [ @jonoon_ETA ]
‌به کسی اعتماد کن که اندوه پنهان شده در لبخندت عشق پنهان شده در خشمت و معنای حقیقی سکوتت را بفهمد . . .🙃👐
825.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
و خدایی هست مهربان‌تر از حد تصور..(: [ @jonoon_ETA ]
-من احساساتمو نابود کردم تا از خودم دفاع کنم🖤" [@jonoon_ETA]
اونی که بهش میگی همیشگیم، مطمئن باش 5 سال دیگه به زور اسمشو یادت میاری،آره همه همینن..همه رفتنین..پس دل نبند،شبا منتظر نوتیف اونی نباش که بخاطرش بعد ها بالشتت خیس میشه🖤. [@jonoon_ETA]
-قول میدم هیچوقت ادم دیگه ای نمیتونه اون بخشی از وجودم که مطلق به توعه رو داشته باشه🖤! [@jonoon_ETA]
'ڄنۅن♡¡
یه تئوری خیلی قشنگ هست که میگه: وقتی دل کسیُ میشکنی یه اتفاقایی توی دلش میافته مثل خونریزی که حتی مو
یه افسانه ی خیلی قشنگ هست که میگه:وقتی یه نفر که دوسش داری،به خواب میاد یعنی اون قصد دیدنتو داره چقدر خوب میشه واسه منی که هر شب خوابتو میبینم🖤. [@jonoon_ETA]
سالروز پيوند آسمانی آقای ماه و بانوی جهان مبارک هممون..!✨🌙