اونی که بهش میگی همیشگیم،
مطمئن باش 5 سال دیگه به زور اسمشو یادت میاری،آره همه همینن..همه رفتنین..پس دل نبند،شبا منتظر نوتیف اونی نباش که بخاطرش بعد ها بالشتت خیس میشه🖤.
[@jonoon_ETA]
-قول میدم هیچوقت ادم دیگه ای نمیتونه اون بخشی از وجودم که مطلق به توعه رو داشته باشه🖤!
[@jonoon_ETA]
'ڄنۅن♡¡
یه تئوری خیلی قشنگ هست که میگه: وقتی دل کسیُ میشکنی یه اتفاقایی توی دلش میافته مثل خونریزی که حتی مو
یه افسانه ی خیلی قشنگ هست که میگه:وقتی یه نفر که دوسش داری،به خواب میاد یعنی اون قصد دیدنتو داره
چقدر خوب میشه واسه منی که هر شب خوابتو میبینم🖤.
[@jonoon_ETA]
لانگ دیستنس یعنی شاید یکی خیلی ازت دور باشه ولی حرفاتو بهش میگی و حالت خوبه باهاش همون از همه آدمای اطرافت بهت نزدیکتره.
[@jonoon_ETA]
When you can't say so much talks you end that with a fake smile
وقتی نتونی خیلی حرفارو بزنی با یه لبخند فیک تمومِش میکُنی>>>🙂
[@jonoon_ETA]
این یه قانونه میدونی؟ اون ک بی رحمه برندس! 🙂
𝓓𝓸 𝔂𝓸𝓾 𝓴𝓷𝓸𝔀 𝓽𝓱𝓲𝓼 𝓵𝓪𝔀? 𝓗𝓮 𝓲𝓼 𝓪 𝓻𝓾𝓽𝓱𝓵𝓮𝓼𝓼 𝓫𝓻𝓪𝓷𝓭! 🖤
[@jonoon_ETA]
قشنگ ترین تعریفی که از دلتنگی شنیدم این بود که می گفت:
“ ألحنین هو أن تسمع اصوات من تحبهم و تلتفت ولا تری احداً “
دلتنگی اونه که صدای کسی که دوستش داری رو بشنوی، اون وقت سر برگردونی ولی کسی رو نبینی.
[ @jonoon_ETA ]