3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چجوری انقدر خوشگل آفریدی بعضیارو؟!🤍
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
در فرفری موهات که دست میبرم تارو پودت را فرتوتتر از دیروز بودنت مییابم دست بر سرت که میسایم پلک
فرفری موی غزل ساز منی...♥︎
[ @jonoon_ETA ]
ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻝ ﺑﺎ ﻣﻌﺬﺭﺕ ﺧﻮﺍﻫﯽ !
ﺑﺎﺭ ﺩﻭﻡ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ !
ﺑﺎﺭ ﺳﻮﻡ ﺑﺎ ﺭﯾﺨﺘﻦ ﻏﺮﻭﺭﺕ ﻧﮕﻬﺶ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﯼ !
ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺭ ﭼﻬﺎﺭﻡ …
… ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻪ ﻣﯿﺸﻪ ، ﻧﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﮑﻨﯽ !
ﭼﻮﻥ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺑﻤﻮﻧﻪ ﺑﺎﺯ ﻣﻮﻗﺘﯿﻪ !
ﯾﻌﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺶ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﻭ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺑﺮﻩ ،
ﻣﯿﺮﻩ !
ﺑﻔﻬﻢ !
ﭘﺲ ﻓﻘﻂ ﺑﺮﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻮ :
ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ .
ﺑﯿﺸﺘﺮﺵ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯽ ﺍﺭﺯﻩ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ
[ @jonoon_ETA ]
نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد
و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق می گذارم
تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی
[ @jonoon_ETA ]
می خواستم بگویم
چـه اندازه دوستت دارم
اما برای بیانش
واژههاي مناسبی پیدا نمی کنم
[ @jonoon_ETA ]
نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد
و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق می گذارم
تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی
[ @jonoon_ETA ]
این دوستت دارم
گفتنت
مثل موفق باشید
آخر امتحان
دیفرانسیل و انتگرال
است
یا حرف دکترا
که میگویند چیزی نیست خوب می شوی
[ @jonoon_ETA ]
تـو دلیل لبخندهای مـن هستی
اگر مـن هم دلیل لبخندهای تـو هستم
پس هرگز از خندیدن دست بر ندار
[ @jonoon_ETA ]
من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق
چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست
#حافظ
#تکبیت
[ @jonoon_ETA ]
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زندگی همین لحظه است
همین حالا.
[ @jonoon_ETA ]
همیشه قصه شب در همین خلاصه شدهست
تو غرق خوابی و من غرق آرزوی توام¡
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]