ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻝ ﺑﺎ ﻣﻌﺬﺭﺕ ﺧﻮﺍﻫﯽ !
ﺑﺎﺭ ﺩﻭﻡ ﺑﺎ ﮔﺮﯾﻪ !
ﺑﺎﺭ ﺳﻮﻡ ﺑﺎ ﺭﯾﺨﺘﻦ ﻏﺮﻭﺭﺕ ﻧﮕﻬﺶ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﯼ !
ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺭ ﭼﻬﺎﺭﻡ …
… ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻪ ﻣﯿﺸﻪ ، ﻧﻪ ﺑﺎﯾﺪ ﮐﺎﺭﯼ ﺑﮑﻨﯽ !
ﭼﻮﻥ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﻪ ﺑﻤﻮﻧﻪ ﺑﺎﺯ ﻣﻮﻗﺘﯿﻪ !
ﯾﻌﻨﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻟﺶ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻧﺒﺎﺷﻪ ﻭ ﺑﺨﻮﺍﺩ ﺑﺮﻩ ،
ﻣﯿﺮﻩ !
ﺑﻔﻬﻢ !
ﭘﺲ ﻓﻘﻂ ﺑﺮﻭ ﮐﻨﺎﺭ ﻭ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﻮ :
ﺧﺪﺍﺣﺎﻓﻆ .
ﺑﯿﺸﺘﺮﺵ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯽ ﺍﺭﺯﻩ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ
[ @jonoon_ETA ]
نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد
و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق می گذارم
تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی
[ @jonoon_ETA ]
می خواستم بگویم
چـه اندازه دوستت دارم
اما برای بیانش
واژههاي مناسبی پیدا نمی کنم
[ @jonoon_ETA ]
نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد
و عکس قشنگت را در قابی از جنس عشق می گذارم
تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی
[ @jonoon_ETA ]
این دوستت دارم
گفتنت
مثل موفق باشید
آخر امتحان
دیفرانسیل و انتگرال
است
یا حرف دکترا
که میگویند چیزی نیست خوب می شوی
[ @jonoon_ETA ]
تـو دلیل لبخندهای مـن هستی
اگر مـن هم دلیل لبخندهای تـو هستم
پس هرگز از خندیدن دست بر ندار
[ @jonoon_ETA ]
من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق
چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست
#حافظ
#تکبیت
[ @jonoon_ETA ]
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
زندگی همین لحظه است
همین حالا.
[ @jonoon_ETA ]
همیشه قصه شب در همین خلاصه شدهست
تو غرق خوابی و من غرق آرزوی توام¡
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
چشمانت را باز کن
ببین که
زمان از طلوع گذشته است
ببین که
باز یک روز به دلتنگیمان اضاف شده است
باز صبح شد
من هنوز به صبح بدون تو عادت نکردم
من هنوز بیقرار آن لحن زیبای صبح بخیرات هستم
ببین فاصله ها چه کرده؟
ببین مرا دیوانه کرده!
#ژکا
[ @jonoon_ETA ]