، وَآخِرَ تابِع لَهُ عَلى ذلِکَ، اَللّـهُمَّ الْعَنِ الْعِصابَةَ الَّتى جاهَدَتِ الْحُسَیْنَ، وَشایَعَتْ وَبایَعَتْ وَتابَعَتْ عَلى قَتْلِهِ، اَللّهُمَّ الْعَنْهُمْ جَمیعاً * آنگاه صد مرتبه مى گویى: اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ، وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ، وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ، وَعَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ، وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ * سپس مى گویى: اَللّـهُمَّ خُصَّ اَنْتَ اَوَّلَ ظالِم بِاللَّعْنِ مِنّى، وَابْدَأْ بِهِ اَوَّلاً ثُمَّ الثّانِىَ وَالثّالِثَ وَالرّابِعَ، اَللّهُمَّ الْعَنْ یَزیدَ خامِساً، وَالْعَنْ عُبَیْدَ اللهِ بْنَ زِیاد وَابْنَ مَرْجانَةَ وَعُمَرَ بْنَ سَعْد وَشِمْراً، وَآلَ اَبى سُفْیانَ وَ آلَ زِیاد وَ آلَ مَرْوانَ اِلى یَوْمِ الْقِیمَةِ * آنگاه به سجده مى روى و مى گویى: اَللّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ حَمْدَالشّاکِرینَ لَکَ عَلى مُصابِهِمْ، اَلْحَمْدُ للهِِ عَلى عَظیمِ رَزِیَّتى،اَللّهُمَّ ارْزُقْنى شَفاعَةَ الْحُسَیْنِ یَوْمَ الْوُرُودِ، وَثَبِّتْ لى قَدَمَ صِدْق عِنْدَکَ مَعَ الْحُسَیْنِ وَ اَصْحابِ الْحُسَیْنِ، اَلَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُمْ دُونَ الْحُسَیْنِ عَلَیْهِ السَّلامُ».
.🌝✨.
اون ‹ از شنبه › هایی که میگفتید امروز فرا رسیده هاا ؛🙂😂
امروز قرارھ شروع کنی!
▪️پاشو کار های عقب موندتو انجام بده ..
▫️چلہ هایی که قرار بودھ عمل کنی ولی نشدھ رو جلو بنداز ..
▪️یکم این گوشی رو بزار کنار ..
▫️بلند شو یه دستی به سر و روی اتاقت بکش ..
▪️یکم قدم بزن و حالِ خودتو خوب کن ..
▫️یه مهارت جدید یاد بگیر ..
▪️یه خوراکیِ خوشمزه درست کن ..
▫️یه نقاشیِ زیبا برای اتاقت بکش ..
▪️با خودت تکرار کن خدایا شکرت برای این روزِ زیبا ..
▫️یه کتابِ جالب بخون ..
اول هفتتو به زیبا ترین شکل ممکن بساز 🍃.
نزار هیچچچچ چیزی جلوتو بگیرھ!
تابستون فقط سہ ماهه :(🎈
سعی کن جوری سپریاش کنی که تهش تاسف نخوری!🙁
1
2
3
از الان شروع شد!
بریممم که روزمونو بسازیمم 3> 💚.
به بوی زلف تو دادم دل شکسته بباد
بیا که جان عزیزم فدای بوی تو باد..🧡
#خواجویکرمان
[ @jonoon_ETA ]