هدایت شده از ازهَردَریسُخن🗣
تو یه قدم برای امام حسین برداری ..
امام حسین اون دنیا میگن.. این با منه.. کاریش نداشته باشین..
یه داستانی هست میگه دیگ های نذری روی آتیش بودن و برای نذر امام حسین بودن.. یه نفر از اونجا رد میشده اومده برای قلیونش ( این یه تیکه اش خیلی عجیبه) یه تیکه زغال برداره.. شروع میکنه به فوت کردن زیر آتیش تا این زغال بگیره.. هیچی آقا میگذره و میرسه اون دنیا .. امام حسین میگن بگید بیا اینور با ماست.. میگن عه.. این که کاری نکرد.. میگه چرا همون که اومد فوت کرد آتیش زود تر گرفت...
.
.
ببین راست و دروغ این داستان و من نمیدونم..
ولی تهش اینه که ذره ای کار برای حسین یعنی سعادت.. همین :)