چه بگویم سحرت خیر؟ تو خودت صبح جهانی
من شیدا چه بگویم؟ که تو، هم این و هم آنی!♥︎
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
روحش شاد و یادش گرامی..🖤 #هوشنگابتهاج [ @jonoon_ETA ]
شعر،تنها شد
یادش گرامی باد🙂🖤
شبانگاهان که مه می رقصد آرام
میان آسمان گنگ و خاموش
تو در خوابی و من مست هوس ها
تن مهتاب را گیرم در آغوش🌚🎻
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
چه بگویم سحرت خیر؟ تو خودت صبح جهانی من شیدا چه بگویم؟ که تو، هم این و هم آنی!♥︎ [ @jonoon_ETA ]
به که گویم که دل از آتش هجر تو بسوخت؟
شدهای قاتل دل حیف ندانی که ندانی!):
[ @jonoon_ETA ]
آخرین اَبَرماه سال ۱۴۰۱ رو میتونید امشب تا ساعت ۶ صبح در آسمان تماشا کنید (یعنی ماه امشب در نزدیکترین فاصله تا زمین قرار داره و بزرگتر و درخشانتر دیده میشه، البته به شرطی که در پشت ابر پنهان نشده باشه).
چقدر نیکوست در این شب چهاردهم ماه محرم که با شب جمعه که درهای رحمت الهی باز است، توأم شده، با هم قرار بذاریم نماز شب بخونیم.
دعا برای ظهور آقا امام زمان(ع)در رأس دعاها فراموش نشه.
بندهی حقیرهم فراموش نکنید!
التماس دعا):
به اونایی که دوستشون داریم یه پیام بدیم و بگیم:
تو این دنیایِ شلوغ سنجاقت کردم به دلم :) 🖇♥️
[ @jonoon_ETA ]