چه شد در من نمی دانم
فقط دیدم پریشانم
فقط یک لحظه فهمیدم
که خیلی دوستت دارم …💑💕
[ @jonoon_ETA ]
باز غروب شد
باز دلم بیهوا سوی تو پر کشید
زیبای بیعاطفه برگرد و فقط ببین من همانم یا نه
برگرد و فقط ببین همسن خدمم یا پیر تر...🌝🥀
#ژکا
[ @jonoon_ETA ]
253.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جسارت می خواهد؛ نزدیک شدن به افکار دختری، که روز ها… مردانه با زندگی می جنگد اما شب ها… بالشش از هق هق های دخترانه خیس است
[ @jonoon_ETA ]
935.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جهانی شاد و غمگیناند از هجر و وصال تو
به وصلم شادمان گردان که از هجر تو غمگینم
#سیففرقانی
[ @jonoon_ETA ]
505.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جدایی درد بی درمان عشق است
جدایی حرف بی پایان عشق است
جدایی قصه های تلخ دارد
جدایی ناله های سخت دارد
جدایی شاه بی پایان عشق است
جدایی راز بی پایان عشق است
جدایی گریه وفریاد دارد
جدایی مرگ دارد درد دارد
خدایا دور کن درد جدایی
که بی زارم دگر از اشنایی
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
چشمانت را باز کن ببین که زمان از طلوع گذشته است ببین که باز یک روز به دلتنگیمان اضاف شده است باز صبح
فعالیت هامون😘
اگر نظر یا انتقادی هست با ما در ناشناس در میان بگذارید😉
صبور باشد نظر شما جواب داده خواهد شد💙
گر سخنی هست↶
{https://harfeto.timefriend.net/16550080187842}
منتظر نظرات شما عزیزان هستم💕
هر شب پنجرہهای ملکوت آسمان، به سوی قلبها گشودہ میشود. الهی امشب ﮐﯿﻨﻪ ﺍﺯ دلت بیرون برود و نور ایمان در قلبت جاری شود. شب بخیر
[ @jonoon_ETA ]
وقتی تو نیستی
شادی کلام نامفهومی ست
و دوستت می دارم رازیست
که در میان حنجرهام دق می کند
و من چگونه بی تو نگیرد دلم ؟
[ @jonoon_ETA ]
زندگی دقیقاً
همانجایی شروع می شود
که یک نفر می خندد
و خنده ی او با دیگران
فرق دارد …
[ @jonoon_ETA ]
قایقت شکست ؟ پارویت را آب برد ؟ تورَت پاره شد ؟
صیدت دوباره به دریا برگشت..؟
غمت نباشد چون خدا با ماست !
هیچ وقت نگو ؛ از ماست که برماست !
بگو خدا با ماست.
اگر قایقت شکست، باشد! دلت نشکند! دلی را نشکنی.
اگر پارویت را آب برد، باشد ! آبرویت را آب نبَرَد! آبرویی نبری.
اگر صیدت از دستت رفت، باشد! امیدت از دست نرود ! امید کسی را ناامید نکنی.
امروز اگر تمام سرمایه ات از دستت رفت، دستانت را که داری!
خدایت را شکر کن. دوباره شکر کن !
اگر چیزی به دست نداریم دست که داریم دوباره به دست می آوریم.
دوباره می سازیم و دوباره به دست می آوریم.
دوباره می خریم و دوباره می خندیم.
[ @jonoon_ETA ]