'ڄنۅن♡¡
آقا ما که مردیم بیا! پس تو کجایی؟
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به خدا منتظر آمدنت میمانیم!
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
🤍👀 [ @jonoon_ETA ]
سر پیری
اگر معرکه ای هم باشد،
من تو را،
باز تو را،
باز تو را میخواهم♥︎
[ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از آبجی ساغر
دَوام بیار عزیزِ من..
حتی اگر طاقتت تمام شده،
حتی اگر از زمین و زمانه بُریدی،
حتی اگر به بدترین شکل کم آوردی..
در ذهنت مرور کن، تمام آن ثانیههایی که مطمئن بودی نمیشود، اما شد!
تمام آن لحظههایی که فکر میکردی پایانِ راه است، اما نبود!
خدا حواسش به همه چیز هست..
دوام بیار🧡🌱
'ڄنۅن♡¡
یا چه کردم که نگه باز به من مینکنی؟!
دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست!👀