'ڄنۅن♡¡
یه دیالوگ تو یاغی بود که عاطی به حامد میگفت: «آدمای زیادی تو زندگی من نبودن، ولی از اینکه الان تو هس
یهدیالوگتویهفیلمیبودکهمیگفت :
« تمامعمرماحساستنهاییکردم!
بهغیراززمانیکهباتوبودم »
چقدرراستمیگفت:)
چقدرهممونیهنفرروداریمکهفقطکناراونهمه یعالموآدموغصههامونویادمونمیره🙂💕
#دیالوگ
@jonoon_ETA
باصدایِپرازبغضمیگفت :
حالاتوبرایمنبیشترازیکخاطرهشبیه خودولیعصرهستی . .
یکخیابانِصبورباانگشتانکشیدهیِغمگین.
خیابانیکه ، پاریسراباتمامسنگفرشهایشپهنآن کرده بودیم!
برکمرشبقدممیزدیمشبيهحضورعظيمِ.
یکقدم ، شبيهبارانخوردهتريننقطه خيابان ، شبيهخودِتهران :)
@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
توی رَواق می شوم ، کُنجِ اُتاق می شوم بسته به طاق می شوم ، باز مقابلم تویی♥︎ #تکبیت [ @jonoon_ETA
اینهمه مَرد می شوم، مَخزنِ درد می شوم
ساکت و سرد می شوم ، باز مقابلم تویی):💛
[ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از آبجی ساغر
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عمیقاً خوشحالم که وقت گذاشتم و این کلیپ رو دیدم..💙🌱
+ پیشنهاد میکنم ببینید رفقآ
به جای دوستت دارم و همیشه باهات میمونم و این چیزا، مثل حافظ بهش بگید😌:
«مطمئنباش که مهرت نرود از دلِمن
مگر آنروز که در خاک شود منزلِمن♥️!»
@jonoon_ETA
- تو بگو من چه گویم که دلت را ببرم؟
من که از شیوه عاشق شدنت بیخبرم :)!🎼
@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
[ سنی یارادانا قوربان ] یعنی به قربونِ خالقِ تو^^♥️🪴 [ @jonoon_ETA ]
« جایگلهنیست!چونتوهستی؛همههست»
#مولانا
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
اینهمه مَرد می شوم، مَخزنِ درد می شوم ساکت و سرد می شوم ، باز مقابلم تویی):💛 [ @jonoon_ETA ]
از همه دور می شوم ، نقطه ی کور می شوم
زنده به گور می شوم ، باز مقابلم تویی
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
خبردهیدبهلیلاجنـونِمجنونرا
ڪهنبضِعاشقِبیچارهناهماهنگاست...
[ @jonoon_ETA ]