eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
إنّ الله إذا أراد أن يجمع بين قلبين سيجمع بينهما ولو كان بينهما مداد السماوات والأرض اگر خدا بخواهد، دو قلب را نصیب همدیگر می‌کند؛ حتی اگر مسافت زمین تا آسمان بین آنها فاصله باشد.
شاید تکراری باشد ولی گاهی، بعضی چیزها ارزش هزاران بار تکرار را دارند تکرار می کنم، تکرار می کنم: “دوستت دارم” (@jonoon_ETA)
جنگ باشد قحطی باشد قهوه ام تلخ باشد سرد باشد چه اهمیتی دارد تو باشی همه چیز خوب است … (@jonoon_ETA)
به خدا دوست داشتن تو دست من نیست خودت بگرد ببین مهرت را کجای دلم انداخته ای! (@jonoon_ETA)
چنان از بوے آغوش تو مستم ڪه گاهے مے رود یادم ڪه هستم (@jonoon_ETA)
لبهایت نجوای باران دارد چشمهایت پوستین ابر بر تن قلبت اما دیواری از تردید بنا داشته پناه نفسهای به شماره افتاده ام… کجای مرزو بوم آغوش توست!؟ (@jonoon_ETA)
- پیر شدن به سن نیست میدونی کجا میفهمی پیر شدی ؟ اونجایی که میبینی همه تو جمع دارن میخندن ولی تو به یه گوشه خیره شدی و به حرفاش و کاراش فکر میکنی و خیلی چیزای دیگه …! <@jonoon_ETA>
عمیق ترین تعریف دوست داشتن همینه که افشین صالحی میگه : مراقب من باش ! از من فقط تو ماندی..! :) <@jonoon_ETA>
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
بس که دل تنگم اگر گریه کنم میگویند : قطره ای قصد نشان دادن ِ دریا دارد .. - فاضل نظری
هدایت شده از 𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
‌ به قول‌ِ رویا شهسواری : «⁩ اگه تو قلبت حسش کنی ، مسافتی وجود نخواهد داشت. » و این قشنگ ترین تعریف از دوست داشتن بود .
به یدونه از این ادمایی که هر غلطی بکنی میگن "عیب نداره دوتایی درستش میکنیم تو فقط غصه نخور" نیاز دارم :)🤍 <@jonoon_ETA>