هدایت شده از گسترده 8 ساعته
+خانومم الان چیکار کنم ناراحت نباشی؟!
تخس سرم رو اون ور کردم و گفتم×دیگه دیره بچه هارو نمیتونیم منها کنیم من قهرممم
+خب چیکار میکردم ، دست من نبود که سه تا شدنن اخههه
×میخواستی کمتر تلاش کنی...🤣🎀😳💅🏻🤭
https://eitaa.com/joinchat/3296527914C507146f11e
+این زوج برای من زندگی نذاشتن💞🤣🎀
#همسر_شیطون_من ☀️💛