کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
امیدوارم هیچوقت کارتون به آموزش دانشگاه نخوره😭
ولی خداروشکر امروز رو مود خوبی بود😁
یه کلاس برداشتم ساعت ۷ و نیم صبح
هر جور حساب میکنم با حداقل ۲ و نیم ساعت راه نمیتونم برسم😂
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
امیدوارم هیچوقت کارتون به آموزش دانشگاه نخوره😭
بار دوم امروز که رفتم
گفتم این سقف حذف و اضافه رو برام بردارید( سقف حذف و اضافه یعنی کلا دوتا درس میتونی حذف کنی دوتا اضافه)
تا برداره درسی که میخواستم پر شده بود🙂
درد و نفرین
این درس های یک واحدی واقا مسخرن (برای ما آزمایشگان)
چون یک واحده کلا یه غیبت داره
یک واحده ولی به جای یک ساعت دوساعته(تازه کارو تموم نکنی بیشتر هم باید وایسی ما تا سه و نیم ساعت هم بودیم)
عین حیوان نجیب ازت کار میکشن (چند برابر سه واحدی)
بعد نمره اش اندازه یه واحد کلا تاثیر داره(همون یه واحد اگر عالی بشه فایده نداره اگر افتضاح بشه گند میزنه تو معدل)
به طوری با مامان و باباش صحبت میکنه انگار داره با مسئولین دانشگاه صحبت میکنهههههه
گلس گوشیم یه طوری شکسته که هیچیییییی نمیتونم ببینم😭
همه فیلمام رو دستم مونده تا گلس درست شه🥲