هدایت شده از اتاق هاول✦
علاقه من به لوازم تحریر پایان ناپذیره.
هیچ خاطره نوستالژیکی هم ندارما. میرم داخل لوازم تحریری و اینطوریام که: وای چه پاککنهای قشنگی، عه چه مدادای بامزهای، این دفترچه یادداشتها چه خوشگلن و با یه کیسه وسیله که دو سال بعد ممکنه ازشون استفاده کنم خارج میشم.
»استووی«
@farsitweets
هدایت شده از مسواک|Messwak
شما آپارتمان نشینها رو با چندتا عکس
خونه حیاط دار قدیمی تنها میزارم😊
*جورج روستایی*
@Messwak
هدایت شده از .
بچها این عدد بازدید تو دایگو چیه
یعنی مثلا ۹۰ نفر اومدن باز کردن ببینن چی توشه بعد برگشتن؟😂
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
بچها این عدد بازدید تو دایگو چیه یعنی مثلا ۹۰ نفر اومدن باز کردن ببینن چی توشه بعد برگشتن؟😂
وقتی خودتم میری پیامایی که اونجا گرفتیو باز کنی هر دفعه که بری برات بازدید میزنه اکثر اون ۹۰تا خودتی که دایگورو چک کردی😂
هدایت شده از اردوگاهستارگانزیرزمینی☆
゜ ‹✦›^ '.
سلام بر دوستان و همراهان ایتا.
اینجانب استفانی کبیر قصد دارم دم عیدی تقدیمی بدم(احتمالا آخرین تقدیمی امساله.)
این تقدیمی اینطوریه كه شما این پیام رو تو کانال/دیلیتون ارسال میکنید، لینکتون رو اینجا میگذارید و منم با توجه به محتوای کانال/دیلیتون،یك صفحه شعر از کتاب "آن ها" فاضل نظری بهتون تقدیم میکنم.
ظرفیت: 15 نفر[ شما ارسال کن کاری به ظرفیتش نداشته باش، فوقش هروقت 15 نفر ارسال کردند، مینویسم که تکمیل شده]
آره خداحافظ شما.
امضا