هدایت شده از اردوگاهستارگانزیرزمینی☆
゜ ‹✦›^ '.
سلام بر دوستان و همراهان ایتا.
اینجانب استفانی کبیر قصد دارم دم عیدی تقدیمی بدم(احتمالا آخرین تقدیمی امساله.)
این تقدیمی اینطوریه كه شما این پیام رو تو کانال/دیلیتون ارسال میکنید، لینکتون رو اینجا میگذارید و منم با توجه به محتوای کانال/دیلیتون،یك صفحه شعر از کتاب "آن ها" فاضل نظری بهتون تقدیم میکنم.
ظرفیت: 15 نفر[ شما ارسال کن کاری به ظرفیتش نداشته باش، فوقش هروقت 15 نفر ارسال کردند، مینویسم که تکمیل شده]
آره خداحافظ شما.
امضا
خدا اون روزو براتون نیاره که وقتی خرید آنلاین می کنید موقع پرداختش بفهمید طرف فامیله