شما
https://eitaa.com/kafeYuriol/13294
واییی میدونی مشکل چیه؟
درد اصلی اینجاست که یادم نمیاد دقیقا تا چپتر چند خوندم😂😂😂😂🤣
و باید کلی داستانو بگردم تا یادم بیاد کجاش بودم
ولی اینجور که معلومه باید برم بخونم😭😭😂😂😂😂
#کاکائو
________________________________________________________
این خیلی بده من تهش میرم یه قسمت قبل می خونم مثلا یادم بیاد که نمیاد😂😭
باز بگو کجا بودی برات تعریف کنم اگر یادم باشه
حتما برو بخون گریه در کمینه عزیزم😂😂😭😭😭
شما
https://eitaa.com/kafeYuriol/13295
وای دقیقا تا اون جپترش خونده بودم که اون سگشون باند رو خیس کرده بودن بعد انیا میگفت شبیه شتر نمیدونم چیچیک شده😂
وای یادم نمیاد چپتر چند بووودد😂😭
وای وای
#کاکائو
___________________________________________________
اوه فکر کنم قبل تر از 80 باشی😂💔
شما
https://eitaa.com/kafeYuriol/13296
جدی؟ 😂😂
اه خب منطقیه چون همیشه از بچگی ۷٠ و ۸٠ رو قاطی میکردم🗿
_______________________________________
عجبا😂😂😂
بزار ببینم درگیری لوید و یوری رو خوندیش؟ اونجا خودشو شبیه اون گیریم میکنه بازوشم تیر می خوره ؟