کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
قرار بود یه چیزی رو بدم یه بنده خدا با خودش ببره که برام یه کاری بکنه
پسفرداش موقع قرآن خوندن یادم اومد ندادم ببره
هدایت شده از پس ذهن
رگ ملی بعضیاتونم فقط موقع گفتن تمدن ٢٥٠٠ ساله باد میکنه ؛
وگرنه خیلیا غیرت انداختن آشغال تو سطلش رو هم ندارن چه برسه به درخت کاشتن..
شما
من ۱۲۲ تا جمع کرده بودم🤣🤣🤣
گارانتی بودم فورینا رو گرفتم! رایزلی مونده و من با ۰ ویش و پیتی ۶۴ منتظر ایونت فردا🫠
تو چیکار کردی گرفتی؟
________________________________________
خدا بده برکتتتت
رایزیلو گرفتی عمو خیالت تخت
من که فعلا دارم داستان اصلی می برم جلو شاید چیزی کاسب شدیم🙏
شما
من فورینا رو به دیلوک باختم زندگی معنای خودش رو از دست داده ولی برام دعا کنید که بتونم دوباره ویش جمع کنم که فورینا رو بگیرم
____________________________________________
تک درختم سوخت ، سوخت جگرم ان شاءالله میگیریش