هدایت شده از پس ذهن
رگ ملی بعضیاتونم فقط موقع گفتن تمدن ٢٥٠٠ ساله باد میکنه ؛
وگرنه خیلیا غیرت انداختن آشغال تو سطلش رو هم ندارن چه برسه به درخت کاشتن..
شما
من ۱۲۲ تا جمع کرده بودم🤣🤣🤣
گارانتی بودم فورینا رو گرفتم! رایزلی مونده و من با ۰ ویش و پیتی ۶۴ منتظر ایونت فردا🫠
تو چیکار کردی گرفتی؟
________________________________________
خدا بده برکتتتت
رایزیلو گرفتی عمو خیالت تخت
من که فعلا دارم داستان اصلی می برم جلو شاید چیزی کاسب شدیم🙏
شما
من فورینا رو به دیلوک باختم زندگی معنای خودش رو از دست داده ولی برام دعا کنید که بتونم دوباره ویش جمع کنم که فورینا رو بگیرم
____________________________________________
تک درختم سوخت ، سوخت جگرم ان شاءالله میگیریش
بیاید یکم ویدئو بفرستم فردا روز براتون سفارش می فرستم روزه اید ثواب داره براتون
جدی نیاز دارم دیزنی بزنه به سرش یه انیمیشن درست و حسابی راجب زندگی موشو بسازه