شما
سلام من همون کسی هستم که فورینا رو به دیلوک لوز داده بود دیشب با پیتی 36 تونستم بگیرمش . دعایی که کردین مستجاب شد☺️
______________________________________________
علیک سلام
به به مبارکههههههههههههههههه
شما
https://eitaa.com/kafeYuriol/13608
به به مبارکهه🥳🥳!
من هروقت لوز میدم ته خوش شانسیم پیتی ۷۵عه🥲
________________________________________
من هر سری که لوز دادم گارانتی نشدم🤣
کلا 50 و 90 بهم 5ستاره میده خیلی قانون میداره می دونید