وضعیت
دارم همین جوری مسیر گند زدن به کنکورو طی می کنم
🙊این یعنی وای به حالت اگر گیرم بیافتی با تشکر حمید مسعودی نژاد رُم
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
وعضیت دوازدهمی ها:
عه می خواستم سر این یه گیفی یا استیکری از عر زدن بفرستم
فرض کنید فرستادم و الان عر میزنم