وضعیت
دارم همین جوری مسیر گند زدن به کنکورو طی می کنم
🙊این یعنی وای به حالت اگر گیرم بیافتی با تشکر حمید مسعودی نژاد رُم
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
وعضیت دوازدهمی ها:
عه می خواستم سر این یه گیفی یا استیکری از عر زدن بفرستم
فرض کنید فرستادم و الان عر میزنم
https://eitaa.com/bright_stars/123
کلا سویشرت با کاپشن دوتا از عذاب ترین چیز ها زیر چادره
هدایت شده از Karla's Daily✉
「 𝘎𝘦𝘯𝘴𝘩𝘪𝘯 𝘭𝘮𝘱𝘢𝘤𝘵 」
ָ֪֢ ⋆ 𝙰𝚋𝚖𝚒𝚗⋆ :#M_yelan
ָ֪֢ ⋆ 𝚑𝚊𝚜𝚑𝚝𝚊𝚐𝚜⋆ : #Classic #Albedo #Wallpaper
#Genshin_impact
[]_____
https://eitaa.com/joinchat/3845784126C1d27e88b4e