کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
وعضیت دوازدهمی ها:
عه می خواستم سر این یه گیفی یا استیکری از عر زدن بفرستم
فرض کنید فرستادم و الان عر میزنم
https://eitaa.com/bright_stars/123
کلا سویشرت با کاپشن دوتا از عذاب ترین چیز ها زیر چادره
هدایت شده از Karla's Daily✉
「 𝘎𝘦𝘯𝘴𝘩𝘪𝘯 𝘭𝘮𝘱𝘢𝘤𝘵 」
ָ֪֢ ⋆ 𝙰𝚋𝚖𝚒𝚗⋆ :#M_yelan
ָ֪֢ ⋆ 𝚑𝚊𝚜𝚑𝚝𝚊𝚐𝚜⋆ : #Classic #Albedo #Wallpaper
#Genshin_impact
[]_____
https://eitaa.com/joinchat/3845784126C1d27e88b4e
آقا چرا هیچکی به من نگفته بود میانترم تو دانشگاه انقد مهمههههه
ما تو دبیرستان اصلا برا میانترم نمیخوندیم، حالا یکی مثل من میگفت اوکی یکم بخونم یه کمکی هم برا مطالب زیاد اخر ترم باشه ولی واقا تاثیر خاصی نداشت
اینجا همون نمره جزو نمره ترمته...
یعنی اگه میانترم از ۸ نمره باشه بعد تو ۴ بگیری(تازه اینجا این بهترین حالته ها)
۴ نمره از ۲۰ آخر ترم رو تا اینجا از دست دادی....