هدایت شده از 🇮🇷🇵🇸シ︎𝑁𝑌𝐶𝑇𝑂𝑃𝐻𝐼𝐿𝐼𝐴シ︎
و دوستان اینو بگم که دی از رگ گردن به ما نزدیک تره!
هدایت شده از ~Genshin impact~
خلاصه ی داستان ایونت پچ ۴.۲ به زودی از چنل @alkaek
هدایت شده از محفلجادوگرکاشفشیرتوتفرنگیتحتتعقیب
یادمه یمدت تو مدرسه انقد ک با رفیقام حرف میزدیم و میخندیدیم خونه ک میومدم صدام گرفته بود.. باید همون جا تو اوج کناره گیری میکردم
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
و دوستان اینو بگم که دی از رگ گردن به ما نزدیک تره!
دی رو به طول سال ترجیح میدم
چون امتحان میدم برمیگردم خونه ಠ◡ಠ
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
برمیگردی خونه ودرس میخونی ...
همشو که نه یه زمانی خالی طولانی داری حداقل که بشه کاری کرد یا شبش تا صب فیلم یا انیمه ببینی
هدایت شده از 🇮🇷🇵🇸シ︎𝑁𝑌𝐶𝑇𝑂𝑃𝐻𝐼𝐿𝐼𝐴シ︎
عه ... بابا دست خوش ... من اگه بخام دوران امتحانا گوشیم بگیرم دستم ... باید از خوابم بگذرم🚬😭(اینجاست که علت کمبود خواب وی لو میرود*😂🚬)