کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
این مدته شاید کم پیدا باشم مخصوصا امتحانای ترم
الان می بینید هر روز آنم دارم حرف میزنم🤣🤡
هدایت شده از محفلجادوگرکاشفشیرتوتفرنگیتحتتعقیب
از موقع شروع مدارس سیاه قلم و گذاشتم کنار، درست حسابی ننشستم کتاب بخونم، از نصف رفیقام بیخبر موندم، نقاشی با آبرنگ و گواش دیگه فراموشم شده، جای جدیدی نرفتم، باشگامو دو جلسه در میون رفتم، همیشه خسته بودم و برنامم فشرده بوده، نتونستم رمان بنویسم یا صفحه جدید ب بولت ژورنالم اضافه کنم، وخت نکردم اسکیت برد یاد بگیرم و.. در کل دیگه تایمی برا تفریح یا انجام کارای مورد علاقم نداشتم
و این چیز خوبی نیس.. قطعا چیز خوبی نیس
هدایت شده از -آیولیت در کلبه جنگلی همیشه سبز
مدیونین فک کنین دلم میخواد برم ببینمش