227K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما
https://eitaa.com/kafeYuriol/5556
اینبار سلام🤝
الهیییی بچم
هیق ಥ‿ಥ
وقتی که فهمیدم اومدی مشهد یه لحظه یه جوری شدم ک انگار میخام همین الان بیام کل مشهدو بگردم پیدات کنم عررر ಥ‿ಥ
#کاکائو
________________________________________________
علیک سلام
عررررررر بیا بغلممممم
هدایت شده از ماهپیشونی:>
شاید همینکه هنوز روزنه ای از امید تو زنده شدن نوبارا هست کل هفته میتونه خوشحال نگهم داره...
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
شاید همینکه هنوز روزنه ای از امید تو زنده شدن نوبارا هست کل هفته میتونه خوشحال نگهم داره...
من هنوز انیمه رو این فصل ندیدم ولی می دونم نوبارا فقط یه چشمشو از دست میده
هدایت شده از نویسندهاتاقکزیرشیروانی²
این پیام رو فور کنید تا مشخص کنم ؛
- اگه تو سال ِ 1950 بودیم چه شغلی داشتید .
- ی استایل که وایبتونِ بدم .
مهلت``
پنجشنبه شب تایم قرار گیری``جمعه تگهاتون*
هدایت شده از تیآک★
خودتونم میدونید تابستون و بهار خیلی از پاییز و زمستون بهتره منتها فضای مجازی نمیزاره