eitaa logo
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
217 دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
3.4هزار ویدیو
90 فایل
سلاااااام👋 اینجا کافه متحرک یوریول² هست (ترکیب یوری و هاول)☕️ ما اینجا از روزمرگی های خودمون میزاریم و سعی میکنیم مطالب مفیدی داشته باشیم🌙 خوشحال میشیم تو خانواده ما باشید🍀 از خودتون پذیرایی کنید🍫
مشاهده در ایتا
دانلود
227K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شما https://eitaa.com/kafeYuriol/5556 اینبار سلام🤝 الهیییی بچم هیق ಥ‿ಥ وقتی که فهمیدم اومدی مشهد یه لحظه یه جوری شدم ک انگار میخام همین الان بیام کل مشهدو بگردم پیدات کنم عررر ಥ‿ಥ ________________________________________________ علیک سلام عررررررر بیا بغلممممم
هدایت شده از ماه‌پیشونی:>
شاید همینکه هنوز روزنه ای از امید تو زنده شدن نوبارا هست کل هفته میتونه خوشحال نگهم داره...
مگر اینکه بزنن محوش کن
هدایت شده از چک کن
883.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افسردگی؟ نه بابا😘
هدایت شده از نویسنده‌اتاقک‌زیرشیروانی²
این پیام رو فور کنید تا مشخص کنم ؛ - اگه تو سال ِ 1‌95‌0 بودیم چه شغلی داشتید . - ی استایل که وایبتونِ بدم . مهلت``
پنج‌شنبه شب 
تایم قرار گیری
``جمعه تگ‌هاتون*
هدایت شده از تیآک★
خودتونم میدونید تابستون و بهار خیلی از پاییز و زمستون بهتره منتها فضای مجازی نمیزاره
هدایت شده از تیآک★
چیه شونصدتا لباس بپوشی شبیه پنگوئن راه بری
هدایت شده از تیآک★
تا فیها خالدونت از سرما بسوزه
شما https://eitaa.com/kafeYuriol/5576 نه اتفاقا زمستون بهترین فصله چرا؟ چون اگه سردت بشه میتونی یچی بپوشی گرم شی اما توتابستون اگه گرمتشه حتی اگه لباس نپوشی هم گرمه و دارس میپزی ____________________________________________ میدونی از این نظر خوبه ولی جدا بهار و تابستونو بیشتر می خوام چون دقیقا همین لباس اضافه در کار نیست اصلا بار اضافه ای باهات نیست ولی زمستون باید کلی لباس رو زیر پوشی که رو مخه