هدایت شده از ماهپیشونی:>
شاید همینکه هنوز روزنه ای از امید تو زنده شدن نوبارا هست کل هفته میتونه خوشحال نگهم داره...
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
شاید همینکه هنوز روزنه ای از امید تو زنده شدن نوبارا هست کل هفته میتونه خوشحال نگهم داره...
من هنوز انیمه رو این فصل ندیدم ولی می دونم نوبارا فقط یه چشمشو از دست میده
هدایت شده از نویسندهاتاقکزیرشیروانی²
این پیام رو فور کنید تا مشخص کنم ؛
- اگه تو سال ِ 1950 بودیم چه شغلی داشتید .
- ی استایل که وایبتونِ بدم .
مهلت``
پنجشنبه شب تایم قرار گیری``جمعه تگهاتون*
هدایت شده از تیآک★
خودتونم میدونید تابستون و بهار خیلی از پاییز و زمستون بهتره منتها فضای مجازی نمیزاره
شما
https://eitaa.com/kafeYuriol/5576 نه اتفاقا زمستون بهترین فصله چرا؟ چون اگه سردت بشه میتونی یچی بپوشی گرم شی اما توتابستون اگه گرمتشه حتی اگه لباس نپوشی هم گرمه و دارس میپزی
____________________________________________
میدونی از این نظر خوبه ولی جدا بهار و تابستونو بیشتر می خوام چون دقیقا همین لباس اضافه در کار نیست اصلا بار اضافه ای باهات نیست ولی زمستون باید کلی لباس رو زیر پوشی که رو مخه