هدایت شده از نویسندهاتاقکزیرشیروانی²
این پیام رو فور کنید تا مشخص کنم ؛
- اگه تو سال ِ 1950 بودیم چه شغلی داشتید .
- ی استایل که وایبتونِ بدم .
مهلت``
پنجشنبه شب تایم قرار گیری``جمعه تگهاتون*
هدایت شده از تیآک★
خودتونم میدونید تابستون و بهار خیلی از پاییز و زمستون بهتره منتها فضای مجازی نمیزاره
شما
https://eitaa.com/kafeYuriol/5576 نه اتفاقا زمستون بهترین فصله چرا؟ چون اگه سردت بشه میتونی یچی بپوشی گرم شی اما توتابستون اگه گرمتشه حتی اگه لباس نپوشی هم گرمه و دارس میپزی
____________________________________________
میدونی از این نظر خوبه ولی جدا بهار و تابستونو بیشتر می خوام چون دقیقا همین لباس اضافه در کار نیست اصلا بار اضافه ای باهات نیست ولی زمستون باید کلی لباس رو زیر پوشی که رو مخه