63.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم می خواد به جای درس خوندن وان پیس ببینم :-:
شما
فال قرآن گرفتی؟
برنامه خاصیه یا سایت؟
__________________________________
نه فال نیست استخاره است
سایته
شما
هه هه ولی من زمستون رو دوست دارم چون گرم نیس ، من خیلی گرمایی ام ، ما تو بروجن (یه شهر نزدیک شهرکرد) زندگی می کنیم ، ینی اینجا خیلی سرده ، بعد همه الان با کاپشن میرن بیرون من ساعت ۷ بدون هودی و کاپشن ، ما فرم مدرسه و یه تاپ نازک زیرش پیاده میرم مدرسه ، تازه بازم گرمم میشه🤣🤣🤣🤣
_______________________________________
من فقط از زمستون و پاییز آپشن برفشو دوست دارم و شبای بلندشو بعد بخاطر اینکه باید زیاد لباس بپوشم که یخ نزنم بدم میاد
چجورییییییی آخهههه دختر من الانشم دارم تو خونه یخ میزنم چجورییییییی
من انگار نسبت به فصلا تنظیمات دارم سرما دارم از سرما یخ میزنم گرما دارم می پزم یعنی نمیشه یه بار اینا جا به جا باشه کاملا میشه خون گرمی رو مشاهده کرد🤣🤣