eitaa logo
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
217 دنبال‌کننده
5.9هزار عکس
3.4هزار ویدیو
90 فایل
سلاااااام👋 اینجا کافه متحرک یوریول² هست (ترکیب یوری و هاول)☕️ ما اینجا از روزمرگی های خودمون میزاریم و سعی میکنیم مطالب مفیدی داشته باشیم🌙 خوشحال میشیم تو خانواده ما باشید🍀 از خودتون پذیرایی کنید🍫
مشاهده در ایتا
دانلود
63.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلم می خواد به جای درس خوندن وان پیس ببینم :-:
یه ناشناس قدیمیه ببخشید با پیامای دیگه قاطی شده بود نذاشته بودمش
شما فال قرآن گرفتی؟ برنامه خاصیه یا سایت؟ __________________________________ نه فال نیست استخاره است سایته
شما هه هه ولی من زمستون رو دوست دارم چون گرم نیس ، من خیلی گرمایی ام ، ما تو بروجن (یه شهر نزدیک شهرکرد) زندگی می کنیم ، ینی اینجا خیلی سرده ، بعد همه الان با کاپشن میرن بیرون من ساعت ۷ بدون هودی و کاپشن ، ما فرم مدرسه و یه تاپ نازک زیرش پیاده میرم مدرسه ، تازه بازم گرمم میشه🤣🤣🤣🤣 _______________________________________ من فقط از زمستون و پاییز آپشن برفشو دوست دارم و شبای بلندشو بعد بخاطر اینکه باید زیاد لباس بپوشم که یخ نزنم بدم میاد چجورییییییی آخهههه دختر من الانشم دارم تو خونه یخ میزنم چجورییییییی من انگار نسبت به فصلا تنظیمات دارم سرما دارم از سرما یخ میزنم گرما دارم می پزم یعنی نمیشه یه بار اینا جا به جا باشه کاملا میشه خون گرمی رو مشاهده کرد🤣🤣
یه چیز بگم عجیب
بوفه مدرسه امون مانستر اورده🤣
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
مجبور شدم دوباره خط کش بخرم بعد مامانم نزدیک بود برام خط کش 50 سانتی بخره🗿 حالا چرا اینو میگم چون می خوام حادثه ی تلخی که برای خط کش قبلی نازنینم اومد براتون تعریف کنم که یه چشمتون اشک باشه یکی خنده😭😂💔 مسافرت رفته بودیم خونه پدر بزرگم بعد تهران نبود چون قرار بود طولانی اونجا باشیم من وسایل کارامو با خودم بردم بین این وسایلا خط کشم موقع کارای تعمیر کاری بابام به کارش اومد بعد اتمام کارا خط کش من مفقود شد حالا هی خونه رو بگرد زیرو رو کن پیدا بشو نیست بعد فکر کنید نتیجه ای که گرفتن که کجا مونده چیه؟ موقع نصب توالت فرنگی مونده زیر توالت🗿 این بود قصه ی غم انگیز خط کش ما😭🤣 بعد الان مامانم میگه اون خط کشه یه چیز دیگه بود نامرد نکن این کارو با قلب شکسته ی من🤣😭💔