شما
فال قرآن گرفتی؟
برنامه خاصیه یا سایت؟
__________________________________
نه فال نیست استخاره است
سایته
شما
هه هه ولی من زمستون رو دوست دارم چون گرم نیس ، من خیلی گرمایی ام ، ما تو بروجن (یه شهر نزدیک شهرکرد) زندگی می کنیم ، ینی اینجا خیلی سرده ، بعد همه الان با کاپشن میرن بیرون من ساعت ۷ بدون هودی و کاپشن ، ما فرم مدرسه و یه تاپ نازک زیرش پیاده میرم مدرسه ، تازه بازم گرمم میشه🤣🤣🤣🤣
_______________________________________
من فقط از زمستون و پاییز آپشن برفشو دوست دارم و شبای بلندشو بعد بخاطر اینکه باید زیاد لباس بپوشم که یخ نزنم بدم میاد
چجورییییییی آخهههه دختر من الانشم دارم تو خونه یخ میزنم چجورییییییی
من انگار نسبت به فصلا تنظیمات دارم سرما دارم از سرما یخ میزنم گرما دارم می پزم یعنی نمیشه یه بار اینا جا به جا باشه کاملا میشه خون گرمی رو مشاهده کرد🤣🤣
مجبور شدم دوباره خط کش بخرم بعد مامانم نزدیک بود برام خط کش 50 سانتی بخره🗿
حالا چرا اینو میگم چون می خوام حادثه ی تلخی که برای خط کش قبلی نازنینم اومد براتون تعریف کنم که یه چشمتون اشک باشه یکی خنده😭😂💔
مسافرت رفته بودیم خونه پدر بزرگم بعد تهران نبود چون قرار بود طولانی اونجا باشیم من وسایل کارامو با خودم بردم
بین این وسایلا خط کشم موقع کارای تعمیر کاری بابام به کارش اومد بعد اتمام کارا خط کش من مفقود شد
حالا هی خونه رو بگرد زیرو رو کن پیدا بشو نیست بعد فکر کنید نتیجه ای که گرفتن که کجا مونده چیه؟
موقع نصب توالت فرنگی مونده زیر توالت🗿
این بود قصه ی غم انگیز خط کش ما😭🤣
بعد الان مامانم میگه اون خط کشه یه چیز دیگه بود نامرد نکن این کارو با قلب شکسته ی من🤣😭💔