فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کتابخانه تخصصی حضرت امام محمد باقر (علیه السلام)
لینک سایت
https://b2n.ir/244375
موضوعات اصلی
دانستنیها و کلیات امام محمد باقر (علیه السلام)
زندگینامه امام محمد باقر (علیه السلام)
سیره باقریه امام محمد باقر (علیه السلام)
فضایل و مناقب باقریه امام محمد باقر (علیه السلام)
علوم و معارف باقریه امام محمد باقر (علیه السلام)
سخنان امام محمد باقر (علیه السلام)
حکایات امام محمد باقر (علیه السلام)
توجه:
برای کامل کردن کتابخانه تخصصی حضرت امام محمد باقر علیه السلام از تمامی نویسندگان و ناشرین و افراد خیر اندیش و علاقمند دعوت به هم افزایی می شود تا انشاءالله کتابخانه ای جامع و آبرومندی داشته باشیم
با ما تماس بگیرید
00989132000109
تلگرام
https://telegram.me/ghbook
اینستگرام
https://www.instagram.com/ghaemiyeh/
ایتا
https://eitaa.com/ghboook
✅ زمان مصاحبه حضوری مرکز تخصصی کرمانشاه
(سطح ۲ کلام و سطح ۲ و ۳ تفسیر)
🔹 چهارشنبه و پنجشنبه ۲۹ و ۳۰ مردادماه ۱۳۹۹
🔸مرکز مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه
✍ تذکر:
۱. زمان تقریبی مصاحبه هر فرد از طریق تلفن اطلاع رسانی خواهد شد.
۲. حتماً به منابع مصاحبه توجه داشته و صوتها و فایلهای راهنمای مصاحبه را گوش دهید.
📣 اگر از ثبت نام جا ماندهاید، با شماره زیر تماس بگیرید تا در صورت امکان، ثبت نام شوید:
۰۹۱۹۸۸۶۹۸۲۰
✅ کانال پذیرش تخصصی کلام و تفسیر کرمانشاه
@ptkkermanshah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ عید بندگی و رهایی از نفس، «عید قربان» بر همگان مبارک🌺
🔹 «قد افلح من زکاها و قد خاب من دساها» (شمس، ۹ و ۱۰)
«قطعا کسی که نفس خویش را تزکیه نمود رستگار شد و بی شک محروم شد آنکه نفسش را به پلیدی آلود!»
👆👆 لحظاتی از نماز عید قربان آیت الله جوادی آملی (حفظه الله)
🎇 کانال سبک زندگی اسلامی
در ایتا:
https://eitaa.com/sabkezendegikh
در واتساپ:
https://chat.whatsapp.com/BOaanIlrUI57r4nq8bV2Cp
نهمین مدرسۀ تابستانی فلسفۀ تحلیلی
مباحثی در فلسفۀ منطق و فلسفۀ ریاضیات
15-18 شهریور 1399
برگزاری به صورت مجازی
جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه بفرمایید:
t.me/analyticphilosophy_IPM/153
——————
🔰با ما همراه باشید
http://eitaa.com/joinchat/4179165216C0d3b9d3403
🔰کارگاه آنلاین و مجازی
آموزهای تربیتی #فلسفه_برای_کودکان (والدین)
📆تاریخ شروع: ۴ شهریور ماه ۹۹
✅ کانال مرکز کلام اسلامی کرمانشاه
@kalamkermanshah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 کرونا و چالشهای فرا روی علم مدرن و قرائت رسمی از دین
🔹 آیت الله سید کمال حیدری
✅ کانال مرکز کلام اسلامی کرمانشاه
@kalamkermanshah
XiaoYing_Video_1595894049121(2).mp3
34.87M
1. کرونا و شکسته شدن شاخ غرور انسان غربی و علم مدرن
2. کرونا و اثبات ناتوانی قرائت رسمی دين
3. کرونا و اثبات عدم امتياز اسلام و تشيع نسبت به ساير اديان مذاهب
4. کرونا و بطلان ادعای توانايی اسلام بر اداره و مديريت جهان
5. کرونا و ناتوانی امام زمان نسبت به حل مشکلات بشر
6. کرونا و تعطيلی مسجد الحرام برای اولين بار در تاريخ اسلام
✅ اينها ادعاهايی است که جناب #سيد_کمال_حيدری با تحليل ويروس کرونا مطرح کردهاند.
✅جناب استاد #احمدحسين_شريفی در اين فايل صوتي به بيان ملاحظات خود در اين شش مسأله پرداخته و در پایان ایشان را به مناظره دعوت نموده است.
#کرونا
#شبهات_دينی
🆔 به نقل از: کانال استاد احمدحسین شریفی
🆔https://eitaa.com/joinchat/1153171503C4349780964
✅ کانال مرکز کلام اسلامی کرمانشاه
@kalamkermanshah
💢 گرایش کم حوزه به علوم عقلی فاجعه است/ فقه و فلسفه دو بال طلبه
👇👇👇
http://www.rasanews.ir/detail/News/442721/43
(استاد یحیی #کبیر / عضو هیئت علمی فلسفه دانشگاه تهران)
♦️ به نقل کانال حوزه و فلسفه:
✅ @feghheakbar
✅ کانال مرکز کلام اسلامی کرمانشاه
@kalamkermanshah
هدایت شده از حوزه علمیه تمدن ساز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علامه #جوادی_آملی:
ما اگر بفهمیم چی بگوییم، دنیا مشتاق است؛
حرفهای #عوامانه داریم، نمیخواهند دیگر!
اگر شما یک حرف عالمانه داشته باشید، او مستقیما مشتاق به دنبال اوست.
♦️ کانال حوزه و فلسفه:
✅ @feghheakbar
⭕ #نقد سخنان کرونایی آیة الله #سید_کمال_حیدری
1. اثبات ناتوانی قرائت رسمی دين!
2. اثبات عدم امتياز اسلام و تشيع نسبت به ساير اديان و مذاهب!
اینها برخی از دعاوی آقای سید کمال حیدری است که با تکیه بر شرایط شیوع کرونا مطرح کرده است. كليپی اخيرا از ايشان در فضاي مجازی منتشر شده و كانالها و سايت هاي آتئيست و ضد اسلام بطور گسترده آن را تبليغ كرده و به آن دامن زده اند. در اين كليپ تحت عنوان "چالشهاي پيش روي دين در مواجهه با كرونا" اين سخنان طرح شده كه به بيان و نقد اجمالي دو محور فوق می پردازیم:
1. ايشان مي گويد كرونا غرور قرائت سنتی از دين را فروريخته زيرا دعا و توسل به خدا و ائمه ع نتوانسته است مشكل را حل كند. در پاسخ می توان گفت:
اولا به چه دليل ادعا می كند كه در خصوص بيماری #كرونا در سطح كشور هيچكس هيچ نتيجه ای نگرفته است؟ اگر چه در سطح كلی مشكل حل نشده است اما آيا در سطح افراد هم هيچ نتيجه ای حاصل نشده است؟ آيا ايشان در اين مورد استقراء كامل كرده است؟ آيا ايشان نقش دعا را در پيشگيری يا درمان بطور كلی منكر است يا در خصوص بيماری كرونا ؟ كافی است كه به پرونده شفا يافتگان در آستانه حرم رضوی يا كريمه اهل بيت يا جمكران و ساير مشاهد مشرفه مراجعه كنند و فهرست شفا يافتگان را ببينند. مدارک و مستندات كافی برای آنها موجود است.
ثانيا اگر بگويد چرا در سطح كلی كشور, اين مشكل توسط دعا و توسل حل نشده است ؟ پاسخ اين است كه چه كسی گفته است كه دعا و توسل حتما هميشه مستجاب می شود ؟ همان امامانی ع كه دستور به دعا داده اند،فرموده اند كه هميشه دعا قرين به اجابت نيست و اساسا فلسفه دعا،تضرع به درگاه ربوبی براي كمال معنوی است نه ضرورتا استجابت عينی دعا .
2. ايشان در بخش ديگری از سخنان خود ميگويد: "شما می خواهيد آنها {غير مسلمانان خارج از كشور} را دعوت كنيد به اسلام و از اسلام به مكتب تشيع. ... او {آن فرد غير مسمان} می خواهد از شما تبعيت كند, مي گويد من {برای حل مشکل کرونا} در چه چيزی از شما تبعيت كنم كه امتيازی به من بدهد كه من الان ندارم. اين سوال جدی هست برای حوزه های علميه يا نه؟" ... {به عبارت ديگر شما این مشکل را با دعا حل میکنید یا با علم؟ و چون شما نتوانسته ايد مشكل را با هیچیک از این دو راه حل كنيد امتیاز جدیدی که من ندارم به من نداده اید پس وجهی ندارد كه من دين شما را بپذيرم.}
🔹پاسخ:
1. سخن فوق گوياي اين است كه ملاك حقانيت و ترجيح يك دين بر ديگري حل مشكلات مادي مانند مقابله با ويروس كرونا است و لذا اگر اسلام يا هر دين ديگري نتواند اين مشكل مادی را حل كند وجهی برای پذيرش ان يا ترجيح آن بر ساير اديان وجود ندارد. اين سخن صحيح نيست چون دليل ضرورت رجوع به دين, حل مشكلات مادی مانند درمان بيماريها و كشف واكسن برای ويروسها نيست. ملاك حقانيت دين حل مشكلات مادی نيست. هيچ پيامبری دليل دعوت خود را رسيدن به رفاه مادی و ريشه كن كردن همه شرور دنيوی ذكر نكرده است, بلكه خداوند جهان را مقرون به سختی آفريده است. خداوند در سوره بلد می فرمايد: لقد خلقنا الانسان في كبد "به تحقيق كه ما انسان را در سختی آفريديم" قران در سوره بقره ايه 155 نيز به شرور به عنوان امتحانات الهی كه نردبان كمال است اشاره مینماید. "وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ" (بقره/۱۵۵) " قطعاً همه شما را با چیزی از ترس، گرسنگی، زیان مالی و جانی، و کمبود میوهها آزمایش میکنیم و بشارت ده به استقامت کنندگان!
2. اگر ملاک حقانيت دين, مستجاب شدن دعاها براي رفع شرور و سختيها و آسايش مادی و حل مشكلات مادی از طرق غيبي باشد لازمه آن فقدان هر گونه سختي دنيوي براي مسلمانان است چون بايد بتوانند هرگونه سختي را با دعا حل كنند و نيازي به تلاش ديگري نداشته باشند. در نتيجه بايد نعوذ بالله پيامبران ع و معصومين ع بويژه امام حسين ع را ملامت كنيم چون سختي هاي فراواني را متحمل شدند و در انتخاب دين خود اين ملاك را درنظر نگرفتند.
3. لازمه استدلال جناب آقای سيد كمال حيدری اين است كه اگر كسی مشكل مادی نداشت نيازی به پذيرش دين ندارد, چون دين برای حل مشكلات مادی است و او چنين مشكلی ندارد. لازمه اين ديدگاه داشتن يك نگاه مادی و تک ساحتی به انسان و جهان است كه با اصل مبنای پذيرش دين در تضاد است.
4. اينكه ايشان اين سخن را به قرائت سنتی و مشهور از اسلام نسبت می دهد نسبت دروغ به علماي اسلام است. كدام عالم يا مجموعه علمای ديني چنين ادعايي را مطرح كرده اند؟
(ادامه متن در پست بعد) 👇
🟣 کانال استاد ابوالفضل ساجدی
🆔 https://eitaa.com/joinchat/2073231414Cedf9811cee
🔸
(ادامه پست قبل) 👆
5. ملاك ترجيح اسلام بر ساير اديان نگاه جامع به انسان و هستی, منطبق با فطرت و عقل, و ارائه نظام فكری منسجم و برخوردار از منبع معتبر وحيانی برای نيل انسان به سعادت است.
6. قبلا در همين كانال در يادداشتی با عنوان (پاسخ به مدعيان بی نيازی از دين) دليل ضرورت رجوع به وحی آسمانی برای رسيدن به سعادت بيان شد.
🟣 کانال استاد ابوالفضل ساجدی
🆔 https://eitaa.com/joinchat/2073231414Cedf9811cee
🔸
دیدگاه حضرت آیت الله سبحانی در خصوص عزاداری سیدالشهدا (ع) در دوران کرونا
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام بر سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (علیه السلام)، سلام بر شهیدان راه حسین (علیه السلام)
درود بیپایان بر شهداء راه حق بالاخص شهداء دشت کربلا
ایام ماه محرم و صفر، ایام عزاداری است و حسینیان که قلوب آنان لبریز از مهر سالار شهیدان است این دو ماه را نمیتوانند بدون عزاداری سپری کنند، بالاخص به فرموده حضرت امام (ره) : «ما هر چه داریم از محرم و صفر داریم» و در عین حال سلامت فرد و جامعه نیز یکی از فرائض است که حفظ آن لازم است.
مسئولان سلامت جامعه باید برنامهریزی کنند که عزاداری انجام بگیرد و سلامت جامعه نیز محفوظ بماند. خداوند متعال این بلا را از سر بشریت برطرف فرماید.
قم – جعفر سبحانی
https://eitaa.com/e_sobhani
هدایت شده از MESBAHYAZDI.IR
زیبایی شرور-پیامرسانها.pdf
4.57M
📚 #دانلود_کتاب
💻 نسخه PDF کتابچه «زیبایی شُرور»
🔺️مجموعه سخنرانی و پرسش و پاسخ از محضر آیتالله محمدتقیمصباحیزدی درباره چرایی شُرور و بلایا و وظیفه ما؟
🌐 @mesbahyazdi_ir
۱۰۰۱ فضیلت از امیرالمومنین.pdf
7.97M
۱۰۰۱ فضیلت امیرالمومنین حضرت علی(ع)💚
از کتب اهل سنت💕💕💕💕💕💕💕
#پرسش:تفاوت بین #اکمال و #اتمام، در آیاتی مانند آیه مربوط به غدیر در چیست؟
#پاسخ:در آیه ی اکمال دین میخوانیم: «الْیَوْمَ أَکْمَلْتُ لَکُمْ دِینَکُمْ وَ أَتْمَمْتُ عَلَیْکُمْ نِعْمَتِی وَ رَضِیتُ لَکُمُ الْإِسْلامَ دِیناً مائده، 3.
کلمات «اکمال» و «اتمام» معنایى نزدیک به هم دارند؛ کمال هر چیزى تحقق یافتن هدف آن است. و «تام» به معنای آن است که یک فرد یا یک چیز به حدى برسد که دیگر احتیاج به چیزى خارج از خود نداشته باشد، بر خلاف ناقص که محتاج به چیزى خارج از ذات خویش است تا او را تمام کند.
اما میتوان از راهى دیگر فرق این دو کلمه را تشخیص داد، و آن این است که آثار موجودات دو نوع است:
الف. برخی چیزها هنگامی اثربخشند که همه ی اجزاى آنها جمع باشد؛ مثلاً اگر یکى از اجزای معجون و دارویی وجود نداشته باشد، آن معجون و دارو اثر خود را نمیبخشد، و مانند روزه که مرکّب است از امورى که اگر یکى از آنها نباشد روزه، روزه نمیشود؛ یعنی اگر کسى در همه ی اجزاى روز از خوردن و سایر محرّمات امساک کند، ولى در وسط روز در یک ثانیه دست از امساک بر دارد، و آب بیاشامد، روزهاش روزه نیست. از جمع شدن اجزای اینگونه امور تعبیر میکنند به «تمامیت»؛ چنانکه در قرآن کریم میفرماید: «ثُمَّ أَتِمُّوا الصِّیامَ إِلَى اللَّیْلِ بقره، 187 و یا «وَ تَمَّتْ کَلِمَةُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلًا انعام، 115
ب. چیزهای دیگری هم وجود دارند که اثربخشی آنها نیازمند به جمع بودن همه اجزا نیست، بلکه هر جزئى که موجود شود، اثرش هم مترتب میشود (البته اثرى به مقدار خود آن جزء) و اگر همه اجزا جمع شود، همه ی اثر مطلوب حاصل میشود؛ مانند روزه که اگر یک روز روزه بگیر یم، اثر یک روز را دارد و اگر سى روز بگیر یم اثر سى روز را دارد، تمامیت را در این قسم «کمال» میگویند؛ همانطور که در قرآن کریم فرمود: «فَمَنْ لَمْ یَجِدْ فَصِیامُ ثَلاثَةِ أَیَّامٍ فِی الْحَجِّ وَ سَبْعَةٍ إِذا رَجَعْتُمْ تِلْکَ عَشَرَةٌ کامِلَةٌ بقره، 196.
همچنین در گفتوگوهاى روزانه خود میگوییم امر فلانى تمام و عقل او کامل شد، ولی نمیگوییم عقل فلانى تمام و امر او کامل شد.
به دیگر سخن؛ «تمام» در جایی گفته میشود که چیزی اجرایش باید پشت سر یکدیگر بیاید؛ تا وقتی که هنوز همه ی اجزایش مرتب نشده میگوییم ناقص است؛ و وقتی آخرین جزئش آمد میگوییم تمام شد. اما در مسئله «اکمال» این طور نیست که شیء غیر کامل جزء ناقص دارد، بلکه ممکن است هیچ جزء ناقص و ناتمامی نداشته باشد ولی هنوز کامل نباشد. در واقع اختلاف اکمال و تمام با یکدیگر اختلاف کیفی و کمی است. قرآن از یک طرف میگوید: «در این روز دین شما را به حد کمال رساندم» و از طرف دیگر میگوید: «نعمت خودم را هم به حد اتمام رساندم»؛ و مقصود این است که چون اکنون اسلام به حد کمال و حد تمام رسید این همان دین مرضی الهی است .
المفردات فی غریب القرآن، ص 726 ،و ص 168. المیزان فی تفسیر القرآن، ج 5، ص 179 مجموعه آثار شهید مطهری، ج 4، ص 755
💠 ثبت نام دوره های تخصصی تابستانه مجازی و آفلاین
💻 تبلیغ ، دین و رسانه بهمراه راهکارهای حضور هدفمند و موثر در فضای مجازی
🔸 دوره سخنوری مجازی ویژه ماه محرم
🔹دیزاینر شبکه های اجتماعی
🔸دین و سینما
🔹 رسانه و سبک زندگی
🎁 دوره های فوق از سوی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شده و شرکت برای طلاب و مبلغان گرامی رایگان می باشد.
👈🏻 ثبت نام و اطلاعات بیشتر:
lms.eshragh.ir
💡 تبلیغ نیوز | پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
🌐 Tablighnews.Dte.ir
🔰 برای اطلاع از رویدادهای علمی و فرهنگی کشور با ما همراه باشید
http://eitaa.com/joinchat/4179165216C0d3b9d3403
⭕️ سبقت لایکی از اینستاگرام !
♨️ همزمان با شروع موج دوم همهگیری ویروس کرونا در کشورمان، بسیاری از فیلسوفان و جامعهشناسان مطرح جهان در پژوهشها و مطالعات خود به این نکته اذعان کردند که کرونا به دلیل ماهیت ناشناخته و وحشتآفرین خود، ریتم عادی زندگی جوامع بشری را تغییر داده است، آن هم به گونهای که دیگر اداره جوامع بشری به شکل سنتی مقدور نیست؛ برای نمونه «یورگن هابرماس» نظریهپرداز معاصر در جایی میگوید:
🔻«کرونا سبب شد ما بفهمیم چقدر نفهمیم.» یا «ماتیاس هورکس» آیندهپژوه آلمانی مینویسد: «پشت ریزش جهانی که خیال میکردیم میشناسیم، جهان دیگری در حال جوش خوردن است.»
🔻در واقع، در پی گسترش جهانی ویروس کرونا و قرنطینه شدن میلیونها نفر در خانههایشان، نه تنها اقتصاد جهانی در شوک فرو رفت، بلکه عملاً شکل و کیفیت تعاملات و ارتباطات اجتماعی مردم نیز دستخوش نوعی تغییر کاتاستروفیک جدی شد، به طوری که برخی از این تغییرات ناخواسته با عنوان «انقلاب زیستی» یاد میکنند.
⭕️ این انقلاب زیستی به نوبه خود فرصتها و تهدیدات متعددی را برای جامعه بشری به همراه آورده است که برخی موارد ملموستر عبارتند از: تعلیق فرایند آموزش حضوری در نظام آموزشی و رایج شدن آموزش الکترونیک در مدارس و دانشگاهها، کاهش ساعات کاری ادارات و بانکها و رونق استفاده از خدمات دولت الکترونیکی، کاهش تردد و حملونقل عمومی غیرضروری، حتی شکلگیری کسبوکارهای جدید و رونق گرفتن تجارت الکترونیک.
♨️ همانگونه که از نمونههای فوق برمیآید، کرونا بیش از هر چیزی شکل و کیفیت روابط و تعاملات رایج در جامعه بشری را دستخوش تغییر کرده است و طبیعتاً غفلت از رصد و شناسایی این دست تغییرات میتواند چالشهای اجتماعی و فرهنگی عمیقی را برای هر جامعه، خصوصا جامعه اسلامی ما به همراه داشته باشد؛ برای نمونه در سایه شیوع کرونا و تعطیلی زودهنگام مدارس، والدین بیش از هر زمانی زمینه و بستر استفاده فرزندانشان از سرگرمیهای دیجیتال را مهیا کردند تا به زعم خود مانع خارج شدن فرزندانشان از منزل شوند؛ اما به این نکته توجه نداشتند که بازیهای الکترونیک امکان پر کردن خلأ روانی و عاطفی کودکان و نوجوانان را ندارند؛ از اینرو کودکان و نوجوانان از فرصت در دسترس بودن تلفن همراه هوشمند و تبلت استفاده میکنند و خودخواسته به عضویت شبکههای اجتماعی توصیهشده از سوی همسالانشان درمیآیند.
🔻شبکه اجتماعی لایکی (Likee) از جمله پلتفرمهای ارتباطی محبوبی است که در هفتههای اخیر و در سایه غفلت نهادهای مسئول و البته خانوادهها به یکی از شبکههای اجتماعی پرمخاطب کودکان و نوجوانان کشورمان بدل شده است.
❌ این شبکه اجتماعی سنگاپوری نخستین بار در سال 2017 با محوریت همرسانی ویدئوهای تولیدی کاربران معرفی شد؛ اما به دلیل قابلیتهای مخاطبپسند خود توانست در مدت زمان کوتاهی به یکی از شبکههای اجتماعی پرمخاطب جهان بدل شود، به طوری که بنا بر جدیدترین آمار منتشرشده گوگل پلی، نسخه اندرویدی این شبکه اجتماعی بیش از 500 میلیون بار دانلود شده است.
🔻کاربران لایکی پس از عضویت در این شبکه اجتماعی میتوانند با استفاده از خدمات رایگان و اختصاصی آن، ویدئوهای مختلفی را تولید و در صفحه اختصاصی خود منتشر کنند.
🔻 نکته مهم و قابل تأمل درباره این شبکه اجتماعی، محدوده سنی کاربران ایرانی آن است؛ به عبارت دقیقتر، طیف غالب کاربران ایرانی لایکی در رده سنی کودک و نوجوان قرار دارد؛ بنابراین عملاً شبکه اجتماعی لایکی در بین دانشآموزان کشورمان به عنوان محبوبترین شبکه اجتماعی همسالان مطرح است، آن هم در حالی که عمده محتواهای تولیدشده از سوی کاربران کودک و نوجوان فعال در این شبکه اجتماعی پرمخاطب، به تقلید از شاخهای فضای مجازی، دارای مضامین جنسی و غیراخلاقی است. در واقع کودکان و نوجوانان ایرانی فعال در لایکی که طیف سنی آنها عمدتا بین 7 تا 16 سال است، در سایه بیاطلاعی و ناآگاهی والدین و البته خواب خوش مسئولان فرهنگی کشور در مسیری گام بر میدارند که در معرض فضای آلوده اخلاقی است که میتواند آسیبهای جدی را به دنبال داشته باشد.
❌ خلاصه کلام اینکه اگر هنوز به عمق فاجعه پی نبردهاید، بد نیست نگاهی به اپلیکیشن لایکی تلفن همراه فرزند خود بیندازید.
@iran_onlin_ir
👆سخنرانی فوق را امشب ۲۱ مرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به صورت زنده از سامانه زیر می توانید مشاهده نمایید.👇
http://amjad.jde.ir/qm
🔺نام کاربری: نام و نام خانوادگی شما
🔺رمز عبور: ۱۲۳۴۵۶