⚠️سفر #روحانی به #ژاپن
#تزویر به شما امان می دهد تا #مقاومتتان را بشکند..پس از غلبه شک نکنید گردنتان را خواهد شکست..
🔸
✍ترامپ در کارنامه اش یک موفقیت نداشت...آن هم #مذاکره با ایران بود..در نزدیکی های انتخابات آمریکا، ترامپ هر طور شده میخواست با ایران مذاکره کند..حالا یکبار نخست وزیر ژاپن را به ایران فرستاد..و یکبار هم نخست وزیر ژاپن از ایرانی ها دعوت کرد...اینکه؛ بیایید یک #مذاکره ی کوچک هم شده، بکنید..ما هم قول می دهیم، نفت شما را بخریم و....
همه می دانیم که روحانی و دارو دسته اش ، #معتاد_مذاکره هستند و دیوانه ی آن....
تا کنون ترامپ موفق به مذاکره با ایران نشده و برگ برنده اش ازبین رفته...دموکرات ها که برجام را برگ برنده ی خود می دانستند، برای #استیضاح او فشار آورده اند... و احتمال برکناری دارد...و شاید ترامپ هر طور شده یک حرکت #انتحاری برای ملاقات با ایران بزند..
با این حال، اگر مذاکره صورت بگیرد، دوباره ترامپ گاودوش قدرت می گیرد و بعد از امان دادن به ایران و برنده شدن در انتخابات، به ایرانی ها رحم نخواهد کرد..
#معتاد_مذاکره
#برجام_موشکی
@shomarshmakuszohur
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔳 یهودی ها قند تصفیه شده و روغن نباتی و نان سفید را چون بسیار مضر است را حرام می دانند ، اما ما ...
✨ﻣﻨﺎﺟﺎﺕ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ از ﺩﮐﺘﺮ ﭼﻤﺮﺍﻥ:
ﺧﺪﺍﯾﺎ ...
ﺍﺯ ﺑﺪ ﮐﺮﺩﻥ ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﺖ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺩﺭﮔﺎﻫﺖ ...
ﺍﻣﺎ ﺷﮑﺎﯾﺘﻢ ﺭﺍ ﭘﺲ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ...
ﻣﻦ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪﻡ ...
ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﺪﯼ ﺭﺍ ﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩﯼ ﺗﺎ ﻫﺮ ﺯﻣﺎﻥ ﮐﻪ ﺩﻟﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﺍﺯ
ﺁﺩﻣﻬﺎﯾﺖ ...
ﻧﮕﺎﻫﻢ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ ...
ﮔﺎﻫﯽ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﮐﻨﺎﺭﻣﻦ ﻧﯿﺴﺖ ...
ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎﯾﻢ ...
ﻣﻌﻨﺎﯾﺶ ﺍﯾﻨﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﮐﻨﺎﺭ ﺯﺩﯼ ﺗﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎﺷﻢ ﻭ ﺧﻮﺩﺕ ...
ﺑﺎ ﺗﻮ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻣﻌﻨﺎ ﻧﺪﺍﺭﺩ ...
ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺍﻡ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺷﺘﻢ ﭼﻪ ﻣﯿﮑﺮﺩﻡ ...
ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ؛ﺧﺪﺍﯼ ﺧﻮﺏ ﻣﻦ.
#تلنگر_رهبری_به_شورای_نگهبان!!
نگذارید فتنه گرها به مجلس راه یابند!!
#امام_خامنه_ای :
✍️نمایندهیی که وارد مجلس میشود، بایستی یک انسان #صالح باشد؛ حالا در چه حدی از معرفت و #علم و توانایی باشد، آن چیزهایی است که قانون معین کرده و مردم طبق آنچه که صلاحشان هست، انشاءالله تشخیص خواهند داد و تصمیمگیری خواهند کرد؛ لیکن #شورای نگهبان به عنوان یک #ابزار_اطمینان، #نگذارد! که خدای ناکرده در این طریق اختلالی به وجود بیاید.
⚠️اگر کسی فاسد است، اگر کسی فتنهگری میکند، نظام را تضعیف میکند، او #نباید وارد مجلس بشود.
⛔️این مسألهی #فساد و #فتنه_گرییی که عرض کردم، یک مسأله جدی است. انسان کسانی را میبیند که وقتی در #تریبون مجلس قرار میگیرند، از آن تریبون برای #فتنهگری استفاده میکنند؛ برایشان #دروغ گفتن، مردم را بناحق #تهییج کردن، #حق را باطل و #باطل را حق جلوه دادن، اهمیتی ندارد! #نباید_گذاشت چنین کسانی به مجلس راه پیدا کنند، آن کسانیکه واقعاً رفتار و گفتار آنها حاکی از اینستکه برای خاطر هر انگیزهای با نظام مقابله دارند، اینها نباید وارد مجلس بشوند.
@shomarshmakuszohur
🌸امام علی(ع):
زمانی که #مهدی ظهور کند، زمین چنان برکات و گنج هایش را خارج می کند که دیگر فقیری یافت نمی شود که به آن صدقه دهند.😍
📗بحار ج۵۲ ص۳۳۸
➖➖➖➖➖
@shomarshmakuszohur
🔴عراقیها مجددا به خیابان آمدند
‼️هزاران عراقی در اعتراض به مذاکرات فراکسیونها و احزاب برای تعیین نامزد پست نخستوزیری در میدانهای بغداد و ۹ استان دیگر تجمع کردند. /ایسنا
➖➖➖➖
@shomarshmakuszohur
#یاران_حضرت_مهدی_عجل_الله
دومـیـن مـاءمـوریـت یـاران خـاص امـام زمـان (ع ) در آغـاز انقلاب ، مبارزه کردن با انحرافها، تـحـریـفـهـا و بـرداشـتـهـای نـادرسـت از دیـن و مـذهـب اسـت . عـوامـل اصـلی ایـن انـحـرافات سه دسته صاحبان زر (سرمایه داران و اشراف )، صاحبان زور (حـکـومتهای غیر اسلامی و به ظاهر اسلامی ) و صاحبان تزویر (روحانیون وابسته و دنـیـاپـرسـت و جـیـره خـوار حـکـومـتـها و طبقات اشراف ) هستند؛ در واقع صاحبان زر و زور تـحریفها، برداشتها و تفسیرهای غلط را سفارش می دهند و صاحبان تزویر آن را اجرایی و عملیاتی می کنند.
امام صادق (ع ) می فرماید:
آزاری کـه قـائم (ع ) به هنگام قیام خویش ، از جاهلان آخرالزمان می بیند، به مراتب سخت تر است از آن همه آزار که پیامبر(ص ) از مردم جاهلیت دید. راوی می گوید:
این چگونه می شود؟ امام فرمود: پیامبر به میان مردم آمد در حالی که آنها سنگ و صخره و چـوب و تـخـته های تراشیده (بتهای چوبی ) را می پرستیدند، ولی قائم ما که قیام کند مـردمـان هـمـه از کـتـاب خـدا بـرای او دلیـل مـی آورنـد و آیـه هـای قـرآن را تاءویل و توجیه می کنند!
همچنین می فرماید:
امام قائم در جنگ خویش (با مخالفان ) به دشواریهایی بر می خورد که پیامبر برخورد نـکـرد؛ زیرا پیامبر آمد و مردم بتهای سنگی و چوبهای تراشیده شده را می پرستیدند (و گـرفـتـار تعالیم انحرافی نبودند)، لیکن قائم (در هنگام قیام خویش ) با مردمی روبه رو مـی شـود کـه رویاروی او می ایستند و آیه های کتاب خدا را در برابر او به نظر خود تاءویل می کنند و در همین راستا با او به نبرد بر می خیزند!
مـاءمـوریت یاران خاص حضرت در اینجا عبارت است از افشای خطوط انحرافی و جریانات فـکـری مـنـحـرف ، پاسخگویی منطقی و مستدل ، روشنگری و تبیین درست آموزهای دینی و نیز جنگیدن با کسانی که دست از افکار و اندیشه های نادرست خویش بر نمی دارند و حق خالص و اسلام ناب را نمی پذیرند.
یـاران خـاص مهدی (ع ) در پرتو تعالیم امام خویش ، به شناختی دست می یابند که هیچ اشـتباه و انحرافی در آن وجود ندارد. آنان راه و روش دین خدا و امام عظیم الشاءن خویش را بـه طـور یکدست ، یکسان و منسجم برای توده های ناآگاه تبیین می کنند و به طور هماهنگ بـه نـشـر تـعـالیـم نـاب اسـلامـی مـی پردازند. اینان علاوه بر توانمندیهای مدیریتی قـابـل تـوجـه ، در دیـن شـنـاسـی و مسائل مربوط به اسلام تخصص دارند و از فقیهان و اسلام شناسان راستین هستند.
امام صادق (ع ) می فرماید:
آن گروه که قائم هنگام قیام خویش با او کار می کنند، نجیبان ، قاضیان ، حاکمان شرع ، فقیهان و دین شناسانی هستند که (برکت و) مسحه الهی یافته اند؛ به گونه ای که هیچ حکمی بر آنان اشتباه نمی شود.
@SHOMARSHMAKUSZOHUR
11.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 راز حکومت ۵میلیون #صهیونیست بر مردم دنیا
#احادیث_شیعه که دشمنان ما به آن عمل میکنند ولی ما...
⚡️قرائت آیات قرآن یا تدبر در معانی و مفاهیم آن
قرآن به پيامبرصلى الله عليه وآله میفرمايد:
✨«قُلْ هذِهِ سَبِيلِي أَدْعُوا إِلَى اللَّهِ عَلى بَصِيرَةٍ أَنَا وَ مَنِ اتَّبَعَنِي»؛سوره يوسف آيه۱۰۸
« بگو: این راه من است که من و هر کس که پیرو من است با بصیرت و بینایی به سوی خدا دعوت می کنیم.».
✅ اما تدّبر در قرآن عبارت است از تامل(اندیشه و تفکر) در عواقب يك امر.
آيات قرآن، از معارف و دستورهايى سخن میگويد؛ از مسئوليتهاى انسان و نظام پاداش و جزا میگويد و عواقب مثبت و منفى رفتارش را متذكر میشود. تدبر در آيات قرآن؛ يعنى، توجه به عواقب و لوازم آيات و آثار مترتب بر عمل كردن يا نكردن بر مقتضاى آن با اين تدبر است كه دل و قلب انسان راه می افتد و از بشارتهاى قرآن بهره میگيرد و تهديدهايش در او مؤثر می افتد.
📖 قرآن در اين زمينه میفرمايد:
«أَ فَلا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ أَمْ عَلى قُلُوبٍ أَقْفالُها»؛سوره محمد آيه۲۴
« پس آیا در این قرآن تدبر و اندیشه نمی کنند یا بر دل های آنها قفل های[عناد و قساوت و لجاجت] نهاده شده است؟!»
❕ پس تفكر و تدبر در قرآن، به ايجاد روح بصيرت و روشن بينى و زنده شدن و فعال شدن قدرت درک قلب و جان آدمى است. در روايات نيز ثواب تدبّر در آيات قرآن، از قرائت آن بيشتر معرفى شده است:
⭕️ «لا خير فى قرائة ليس فيها تدبر»؛
خيرى در تلاوت قرآن بدون تفكّر و ارزيابى آن وجود ندارد.
(بحارالانوار، ج۹۲ ص۲۱۱)
☑️ اصولاً از مقايسه آيه ۱۲۱ سوره بقره «الذين آتينا هم الكتاب يتلونه حق تلاوته اولئك يؤمنون به» و آيه ۲۹ سوره «جن» - كه هدف از نزول قرآن را بهره مندى و تدبر در آن میداند در می یابيم كه «تلاوت راستين» در جريان تدبر در آيات است. در اين باره توجه به چند نكته، لازم است:
۱. الهى بودن قرآن بدون «تدبر در آن» معلوم نخواهد شد: «أَ فَلا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ وَ لَوْ كانَ مِنْ عِنْدِ غَيْرِ اللَّهِ لَوَجَدُوا فِيهِ اخْتِلافاً كَثِيراً»؛ سوره نساء آيه۸۲
۲. بدون تدبر در قرآن، نمیتوان از ذخاير بیكران و پر خير و بركت كلام خدا بهره اى جست.
۳. بدون تدبر نمیتوان از ظلمت شك و ترديد و سرگردانى نفاق، خود را رهانيد و به ايمانى راسخ و استوار، دست يافت.
۴. بدون تدبّر، عمق و مغز آيات را نمیتوان دريافت و به حقايق شگفت و حيرت آورش پى برد.
۵. تدبّر كننده در قرآن با تمام وجود، در جاى جاى قرآن، حضور خدا را حس میكند و دل و جانش را از نور خدا سرشار مینمايد.
🔶 بهتر است برای تدبر در قرآن ، علاوه بر خواندن ترجمه آیات، از قرآن هایی که همراه با شرح آیات منتخب است و به قرآن حکیم معروف است، استفاده نمود. همچنین برای درک کامل تر مفهوم آیات، میتوان به کتب جامع تفسیری مراجعه کرد.
📚منابع:
تقى پور، ولی اللَّه، پژوهشى پيرامون تدبر بر قرآن، قم انتشارات اسوه، ۱۳۷۱چاپ اول، ص ۳۱ /سایت پرسمان دانشجویی
🔸بسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیم🔸
⚜اِلهی عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَانْکَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ واَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَیْکَ الْمُشْتَکی وَعَلَیْکَ الْمُعَوَّلُ فِی الشِّدَّهِ وَالرَّخاَّءِ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِی الاْمْرِ الَّذینَ فَرَضْتَ عَلَیْنا طاعَتَهُمْ وَعَرَّفْتَنا بِذلِکَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَریباً کلمح الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ یا مُحَمَّدُ یا عَلِیُّ یا عَلِیُّ یا مُحَمَّدُ اِکْفِیانی فَاِنَّکُما کافِیانِ وَانْصُرانی فَاِنَّکُما ناصِرانِ یا مَوْلانا یا صاحِبَ الزَّمانِ الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی اَدْرِکْنی السّاعَهَ السّاعَهَ السّاعَهَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمین بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرینَ.⚜