eitaa logo
کانون میثاق با افلاکیان
326 دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
706 ویدیو
25 فایل
کانال " کانون میثاق با افلاکیان" دانشگاه فردوسی مشهد ●یاد، افتخارات و عزت شهدا را همه باید نصب‌العین خودشان قرار بدهند؛ نگذارید فراموش بشود 📩 راه ارتباطی : @misagh_um 📍آدرس تلگرام: https://t.me/kanoom_misagh
مشاهده در ایتا
دانلود
❤️ 🔷‌سرلشکر خلبانی که جوان‌ترین استاد خلبان نیروی هوایی ارتش بود در آمریکا به او لقب سلطان پرواز داده بودند، در زمان جنگ آنقدر عراقی ها را عصبانی کرده بود که وقتی ایشان را اسیر کردند با دستور صدام با بستن او به دو ماشین او را ۲ تکه کردند. ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ╭┅─────────┅╮ @kanoon_misagh @kanoonnews ╰┅─────────┅╯
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط اونجا که حاج قاسم با عشق میگه ؛ در شب والفجر هشت وقتی چشممان به آب های خشمگین و ترسناک اروند افتاد پناهی جز حضرت زهرا (جان همه ی عاشقا به فداش) نداشتیم ! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ╭┅─────────┅╮ @kanoon_misagh @kanoonnews ╰┅─────────┅╯
❤️ 🔷یکی از گَنگ ترین کماندوهای دنیا بود هم در اجرای عملیات و هم در تربیت نیرو ! چریک بود تا اخر عمرش هم وسط میدان بود! با اینکه خیلی خاص بود برای یه عنوان دیگه بال بال میزد عشقش این بود زیر اسمش بنویسن نوکر حضرت اباعبدالله (ع) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ╭┅─────────┅╮ @kanoon_misagh @kanoonnews ╰┅─────────┅╯
❤️ 🔷لر بود ورزشکار بود تو مرامش نشد ، نداشت همیشه میگفت به انقلاب بدهکاره وقتی هم آروم گرفت که شهید شدقشنگیش اونجا که برامون نوشت " تو دنیا فقط یه چیز آرومم میکرد صدای امام خامنه ای !!!!!! " نمیدونستیم اینقدر عاشق بود! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ╭┅─────────┅╮ @kanoon_misagh @kanoonnews ╰┅─────────┅╯
❤️ 🔷عکس دخترشو زده بود تو دفتر فرماندهیش بهش گفتم مرتضی اون عکسو بردار اینجوری دلت گیره نمیتونی بپریا.. گفت: نه میخام با همه وابستگیام فدایی امام زمان عجل اللّه بشم... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ╭┅─────────┅╮ @kanoon_misagh @kanoonnews ╰┅─────────┅╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ParhizkarPRHIZ048.mp3
زمان: حجم: 2.5M
•{﷽}• ️ . 🕊 سوره فتح ؛ 💌 ۩ هدیـه بــِہ زاده ✨|شبتون شهدایی ‌‌‌┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ╭┅─────────┅╮ @kanoon_misagh @kanoonnews ╰┅─────────┅╯
کانون میثاق با افلاکیان
༺ «محـفل شیـدایی» ༻ مهمان شهدا هستید🌱 «به همراه اقامه‌ی نمازجماعت مغرب و عشاء ، قرائت زیارت عاشورا
🌱«بسم رب شهدا »🌱 با سلام و عرض ادب هفته‌ی گذشته، آخرین دیدارمان با جناب آقای پیراسته که محفل ما را با کلام دلنشین‌شان روشن ساختند، بود. امیدواریم از محضر ایشان بهره کافی برده باشید.❤️ هفته‌های پیش‌رو میزبان جناب آقای فیض‌آبادی، نویسنده‌ی کتب "جنون مجنون" و "سروهای نیلوفری" خواهیم بود. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ╭┅─────────┅╮ @kanoon_misagh @kanoonnews ╰┅─────────┅╯ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
❤️ 🔷آقای وزیر، آقای دکتر، نامزد جایزه فیزیک نوبل، چریک ، فرمانده! شما چی توی سنگرهای خاکی جبهه مقاومت دیدی که زدی زیر عشق و حال آمریکا !!! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ╭┅─────────┅╮ @kanoon_misagh @kanoonnews ╰┅─────────┅╯
ParhizkarPRHIZ048.mp3
زمان: حجم: 2.5M
•{﷽}• ️ . 🕊 سوره فتح ؛ 💌 ۩ هدیـه بــِہ ✨|شبتون شهدایی ‌‌‌┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ╭┅─────────┅╮ @kanoon_misagh @kanoonnews ╰┅─────────┅╯
🔰کانون میثاق با افلاکیان برگزار می‌کند: «دیدار با خانواده محترم خواهر شهید حسین محرابی » ⭕️ ⭕️ 🔺حیات و نشاط انقلابی جامعه‌ ما به برکت همین جوان های شما است.|مقام معظم رهبری| 🗓 زمان: سه شنبه ۲۷آبان‌ماه ⏰ ساعت حرکت: ۱۸:۳۰ 🚍 حرکت از مقابل مسجد امام رضا (علیه السلام) ⚠️ به تاریخ و ساعت حرکت دقت کنید. ✅برای ثبت نام به آیدی زیر مراجعه نمایید: @misagh_um       ┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄     ╭┅─────────┅╮          @kanoon_misagh          @kanoonnews     ╰┅─────────┅╯
❤️ 🔷تو سیل ارومیه ، پیرزنه وقتی مهدی وسایلش رو از گل و لای ، بیرون آورد ،چشم تو چشمش گفت: ای کاش، یه کمی غیرت تو رو شهردار داشت! مهدی هم که تازه شهردار شده بود، گفت: ننه جان! تو براش دعا کن! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄ ╭┅─────────┅╮ @kanoon_misagh @kanoonnews ╰┅─────────┅╯