09-19-19 11-21-20 - 98.2.7سبیل جلسه دهم.mp3
11.18M
جلسه دهم"جایگاه علم و علم آموزی"
حجت الاسلام استاد مهدی منصوری زیده عزه
#جایگاه علم و علم آموزی
سلسله جلسات سَبیل، 98.06.27(1).mp3
3.02M
جلسه یازدهم"جایگاه علم و علم آموزی"
حجت الاسلام استاد مهدی منصوری زیده عزه
#جایگاه علم و علم آموزی
جلسه دوازهم سلیل 98.7.2.mp3
3.07M
جلسه دوازدهم"جایگاه علم و علم آموزی"
حجت الاسلام استاد مهدی منصوری زیده عزه
#جایگاه علم و علم آموزی
سلام علیکم
انشاله از امروز مورخ ۶ مهر ۹۸ صوتهای تدریس
بدایه الحکمه مرحله سابعه بحث علت و معلول
توسط
حضرت حجت الاسلام استاد مهدی منصوری( زیده عزه)
در این کانال بارگذاری می گردد.
@kanoon_tafakor
98.7.6(ج۱)مرحله۷،جایگاه بحث علت و معلول.mp3
9.05M
#بدایه الحکمه
#المرحله_السابعه_فی_العله_و_المعلول
جایگاه و اهمیت بحث علت و معلول در فلسفه
جلسه اول
سلام علیکم
انشاله از امروز مورخ ۶ مهر ۹۸ صوتهای تدریس
نهایه الحکمه
توسط
حضرت حجت الاسلام استاد مهدی منصوری( زیده عزه)
در این کانال بارگذاری می گردد.
@kanoon_tafakor
98.7.7(ج۲)مرحله۷،جایگاه بحث علت و معلول.mp3
9.58M
#بدایه الحکمه
#المرحله_السابعه_فی_العله_و_المعلول
جایگاه و اهمیت بحث علت و معلول در فلسفه
جلسه دوم
98.7.9(ج۳) المدخل.mp3
13.21M
#نهایه_الحکمه
#المدخل
مساله اول:اطلاقات فلسفه
جلسه سوم
98.7.8(ج۳)مرحله ۷ فصل ۱.mp3
11.66M
#بدایه الحکمه
#المرحله_السابعه_فی_العله_و_المعلول
اثبات قانون علیت
جلسه سوم
98.7.9(ج۴)مرحله ۷ فصل ۱.mp3
11.53M
#بدایه الحکمه
#المرحله_السابعه_فی_العله_و_المعلول
قانون علیت اعطا وجود میکند نه ماهیت
به عبارتی بالذات اعطا وجود میکند و بالعرض اعطا ماهیت
یعنی همین که وجود را اعطا کرد ماهیت از دل ان انتزاع میشود
جلسه چهارم
1484_lobolmizan.ir_438_Arbaein.pdf
522.4K
PDF
"کتاب اربعین حسینی"
اثر استاد اصغر طاهر زاده
با سلام
صوتهای تدریس
#آشنایی_با_نظام_حکمت_مشاء
مبحث:
#مشاء_وجود_ماهیت
توسط:
حجت الاسلام استاد مهدی منصوری زیده عزه
در کانال بارگذاری می شود.
@kanoon_tafakor
98.7.13(ج۴)اطلاق دوم فلسفه _ فلسفه اولی.mp3
9.94M
#نهایه_الحکمه
#المدخل
مساله اول:اطلاقات فلسفه
اطلاق دوم: فلسفه اولی
جلسه چهارم
47.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#بدایه الحکمه
#المرحله_السابعه_فی_العله_و_المعلول
قانون علیت
جلسه پنجم
98.7.14(ج۵)چیستی فلسفه.mp3
12.3M
#نهایه_الحکمه
#المدخل
روش فلسفه یک روش عقلانی است
جلسه پنجم