eitaa logo
•حـدیـث عــشق 🇮🇷🌱•
265 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
943 ویدیو
46 فایل
بسم‌ر‌ب‌الشهدا 🌱 فارِج ؟! دور کنندهٔ غم ؛ یکی از صفات خداوند :) هدفمون؟ سعی کنیم برای آقا صاحب الزمان ‹؏› یک منتظر واقعی باشیم❤️‍🩹. کپی؟ به جز اسم چنل،بنر،بیو حلالت رفیق با ذکر صلوات برای ظهور مولا 🌿. در خدمتیم : @Karbala300 و من الله توفیق✌🏻🇮🇷
مشاهده در ایتا
دانلود
‌‌می‌گفت: روخودتون‌جوری‌کار‌کنید ؛ که‌اگه‌یه‌گناه‌هم‌کردید گریه‌تون‌بگیره !! - شهید جهاد مغنیه
امام صادق (ع) می‌فرماید: هرکس سوره عادیات را تلاوت کند و بر آن مداومت نماید، پروردگار او را در قیامت با امیرالمؤمنین علی (ع) مبعوث می‌نماید و در جمع ایشان و از رفقای این حضرت خواهد بود» (۳). از دیگر فضایل این سوره «همین بس است که در شأن امیرالمؤمنین علی (ع) نازل شده و خداوند در این سوره به پیروزی حضرت علی (ع) در جنگ خبر داده است بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم وَالْعَادِیَاتِ ضَبْحًا ﴿١﴾ فَالْمُورِیَاتِ قَدْحًا ﴿٢﴾ فَالْمُغِیرَاتِ صُبْحًا ﴿٣﴾ فَأَثَرْنَ بِهِ نَقْعًا ﴿٤﴾ فَوَسَطْنَ بِهِ جَمْعًا ﴿٥﴾ إِنَّ الإنْسَانَ لِرَبِّهِ لَکَنُودٌ ﴿٦﴾ وَإِنَّهُ عَلَى ذَلِکَ لَشَهِیدٌ ﴿٧﴾ وَإِنَّهُ لِحُبِّ الْخَیْرِ لَشَدِیدٌ ﴿٨﴾ أَفَلا یَعْلَمُ إِذَا بُعْثِرَ مَا فِی الْقُبُورِ ﴿٩﴾ وَحُصِّلَ مَا فِی الصُّدُورِ ﴿١٠﴾ إِنَّ رَبَّهُمْ بِهِمْ یَوْمَئِذٍ لَخَبِیرٌ﴿١١﴾
هدایت شده از ٱلْقَمَر|Ghamar
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه بارم اینجوری برید زیارت🥲🤍
عهد رفاقت‌ را رها نکردند‌ ؛ تا شهادت‌ پای این عهد‌ ایستادند‌‌ . . - فیلم مجنون
.شهیدمهدی‌باکری: خداوند ‌از مؤمن ‌ادای‌ تکلیف‌ را می خواهد، نه‌ نوع ‌کار و بزرگی ‌و ‌کوچکی ‌آن ‌را!
یک روز جوان هایی ، از چشمانش زیبایشان گذشتند . . |
اگه میخوای نمازت رو به امام زمانت اقتدا کنی ، بسم‌الله... برای نماز اول وقت همین انگیزه کافیه که بدونی امامِت اول وقت میخونه :) فکرش رو بکن با آقا رکوع میری ، با آقا سجده میکنی..📿
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر شهید: وقتی بن بست به حسب ظاهر به وجود می‌آید . . .
هدف‌اصلی‌تجمعات‌روفراموش‌نکنیم !
امروز روز معلم است و کلاس درسِ شما، حالا به وسعت تمام زمین گسترده شده. شما نه با گچ و تخته، که با تار و پود جانتان، مفهوم «ایستادن در برابر طوفان» را به ما دیکته کردید. آقای معلم! ببینید که شاگردانتان در این سال‌ها، چگونه در مکتبِ نگاهتان، درسِ «هیهات منا الذله» را دوره کردند. شما به ما آموختید که قلم اگر در راه حق نچرخد، چوبی بیش نیست. می‌خواهم بگویم که هرچند داغِ شما سنگین است، اما تازیانه‌های فراق تان، ما را نترسانده؛ بلکه بیدارترمان کرده است. ما درسِ «عزت» را از لبخندهای مقتدرانه‌ تان یاد گرفتیم و حالا با تاسی به همان نگاه، در برابر تمامِ دنیایِ ستمکاران، چون کوه ایستاده‌ایم. معلمِ شهیدِ من! قسم به خونِ سرخ شما که تا آخرین سطرِ کتابِ مقاومت، مشقِ غیرت خواهیم کرد. شما به ما یاد دادید که «مرگ» پایانِ یک معلم نیست، بلکه آغازی است برای تکثیر شدن در رگ‌های یک ملت. آقاجان روزتان مبارک، حالا تمامِ دنیا شاگردِ مکتبِ شماست!❤️