┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈
وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ
#اطلاع_رسانی
💠 ذکر توسل به سیدالشهدا سلام الله علیه و تجدید عهد و پیمان در استمرار مکتب سید مظلوم مقاومت سید حسـن نصرالله و همبستگی با مردم مقاوم لبنان 💠
#خواهران_و_برادران
🗓 دوشنبه ۹ مهریورماه ۱۴۰۳
⏰ از ساعت ۲۰:۰۰
🎙 سخنران: حامد کاشانی
🎙 مداحان:
حاج علی انسانی
حاج ولی الله کلامی زنجانی
حاج حسین فیضی
حاج مهدی رسولی
حاج حنیف طاهری
حاج مهدی اقدم نژاد
حاج محسن جعفری
▪️ تهران، میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچه شهید صیرفی پور، یادمان شهدای هفتم تیر، مجموعه فرهنگی سرچشمه
📍 مسیریاب نشان: https://nshn.ir/637bvECzVxi64l
تلگرام | ایتا | بله | روبیکا | آپارات | سایت | اینستاگرامِ سایت
هدایت شده از حامد کاشانی
11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
Kashani-14030709-SeyedHasanNasrollah-Hkashani_Com.mp3
32.7M
🎙 #سخنرانی_کامل
📋 بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله
📆 دوشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۳
▪️ هیئت محترم بضعة الرسول سلام الله علیها
🔸 در این جلسه مباحث زیر مطرح شده است:
▫️ عطوفت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نسبت به ما
▫️ عظمت شهدای جبهه مقاومت
▫️ رویکرد ما در مورد حوادث جبهه مقاومت
▫️ انتقام ما به قصد تشفّی نیست
▫️ مسئله ی عزاداری برای شهدا
▫️ اتّهام زدن، بهانه ای برای انجام ندادنِ وظیفه است
▫️ باید به دنبال تکلیف باشیم
▫️ یکی از نقاط قوّت شهید سید حسن نصرالله
تلگرام | ایتا | بله | روبیکا | آپارات | سایت | اینستاگرامِ سایت
موضوع گریه بر سیّدالشّهداء صلوات الله علیه.mp3
1.88M
هدایت شده از بر ساحل عبقات
دیروز اتفاقی این کتاب را در کتابخانهی استاد بزرگوار شیخ حامد کاشانی حفظه الله مشاهده کردم:
تحصيل عين الذهب من معدن جوهر الأدب في علم مجازات العرب تصنيف أبو الحجاج يوسف بن سليمان المعروف بالأعلم الشَّنتَمَري (٤٧٦ ق)
این اثر مهم در شرح شواهد الكتاب سیبویه نگاشته شده است.
مرحوم صاحب عبقات در مجلد حدیث غدیر در بحث از معنای لفظ "مولی" به این مصدر مهم و کمیاب استناد میکند:
اما تفسیر ابو الحجّاج يوسف بن سليمان شَنتَمَري، مولی را بأولى پس در کتاب تحصيل عين الذهب من معدن جوهر الأدب في علم مجازات العرب که در آن شرح ابیات کتاب سیبویه نموده، و املای آن در سنهی ستّ وخمسين وأربعمائة برای معتضد بالله أبي عمرو عباد بن محمد بن عباد نموده و نسخهی عتیقهی آن که ابراهيم بن علي المغازلي برای خود نوشته، چنانچه در آخر آن مذکور است:
وكان فراغ هذه النسخة في شهر صفر من سنة تسع عشرة وخمسمائة وكتب إبراهيم بن علي المغازلي لنفسه بيده بمدينة فاس والحمد لله رب العالمين.
پیش حقیر حاضر است گفته: ...
(عبقات غدیر، ج ۸، ص ۱۲۵)
نکتهی دیگر اینکه نسخهای که نزد مرحوم صاحب عبقات بوده نزدیک به عصر مؤلف نگاشته شده و کهنتر از نُسَخی است که محقّق کتاب از آنها بهره برده است.(رک: تحصيل عين الذهب، ط الرسالة، (مقدمة المحقق) ، ص ٤٧_٤٨)
@mir_hamedhoseyn_110