داستان از چه قراره؟
از ابتدا که بخوایم بگیم ، الهه ها قبلاً همون انسان های عادی بودن ، بجز آلکاترا و جاستین.
چرا الهه شدن؟ چون تو زندگی وحشت هایی رو تجربه کردن که بقیه موجودات تجربه نکرده بودن.
چرا فقط بعضیا این وحشت هارو تجربه میکردن؟ چون جریان زمان روی مدار سرنوشت متقارن میشد و یه حادثه ، فاجعه یا در نهایت یه وحشت فقط برای یه موجود رو فراهم میکرد.