اینا یسریاش
بقیشم تا ساعت ۱۲ اینا میفزستم☝️🏼
و اینکه تا اینجا امیدوارم خوشحالتون کرده باشه🙏🏼
- شما در کپلر فرشته ای هستید بنام«اُلیور»
شما فرشته مرگ هستید و برخلاف ظاهرتون ، توی انجام وظایفتون کاملا مسئولیت پذیرید.
وظیفه شما گرفتن روح از جسم مادی موجودات و گاهی تفکیک ارواح از همه.
برای زیرزمین
- شما توی کپلر یک اِلف هستید بنام «آرتور»
شما جنگجو محافظ هستید و امنیت مادی کپلر رو برقرار میکنید.
شما با سنجاب کوچولوی چلوستون کار میکنید و درواقع سنجابتونه که براتون اطلاعات رو جمع آوری میکنه.
برای 𝑯𝑬𝑳𝑬𝑵𝑨
𝙆𝙀𝙋𝙇𝙀𝙍 – 𝟑𝟕𝘽 ;
سلاملیکم ؛ این دومین تقدیمی کاناله . شاید شمام بپرسید تق چه دیمی که باید بگم اینطوریه: -شما این پیام
دوستان کافیست عزیزانم ایشالا تقدیمی بعدی براتون جبران کنم🙏🏼
و تقدیمیایی که هنوز نکشیدم ، یکم صبوری کنید ماشالا تعدادتون بالاست تا من بکشم بوس☝️🏼
-شما توی کپلر یه انسانید بنام «اِستلا»
شما مسئول سیستم اطلاعات کپلر هستید.
شما خیلی سخت کوشی و برای کار از زندگی خودتون میزنید.
امنیت سایبری کپلر به شما وابستست.
برای 𝑹.𝑻𝑹𝑨𝑪𝒀
- شما توی کپلر یه انسانید بنام «لونا»
نقش شما مداخله گر در مسائل جنگ و صلحه و تا جایی که ممکنه طرفین رو راضی به صلح میکنید.
شما همیشه با تمام موجودات کپلر بخصوص حیوونا مهربونید و بین فعالیت های روزانه مراقب اونهایید.
برای 𝑷𝑨𝑹𝑵𝑰𝑨𝑵
- شما توی کپلر یه اهریمنید بنام «لارا»
شما قابلیت تبدیل شدن به تک شاخ رو دارید و وظیفه اصلی شما هدایت ابر های آسمانه.
شما مهربونید اما طی سیاست های سخت گیرانه تِسونا مجبورید احساسات خودتون رو پنهان کنید.
برای ثمینآ؛
-شما توی کپلر یه اهریمنی بنام «سایمون»
شما ظاهر آرومی دارید اما باطن ترسناک.
نقش شما تسخیر گره و با شعبده هایی که بلدید میتونید کارهای زیادی کنید.
برای 𝑰𝑻'𝑺 𝑨𝑨 𝑵𝑬 𝑻𝑨𝑯
-شما توی کپلر یه فرشته ای بنام «پرسئوس»
شما فرشته قاضی و عدالت هستید و شغل مهمی دارید.
بخاطر همین شغلتون توسط جادوگر طلسم میشید .
طلسم به شکل گل رز دور بدنتون میپیچه و شمارو میرنجونه.
برای 𝑫𝑬𝑳𝑨𝑹𝑨𝑴
- شما توی کپلر یه اِلفی بنام «اَلکساندر»
شما سازمان مافیایی اِرِویا رو اداره میکنید.
وظیفه شما تار و مار کردن جاسوسان اِرِویاست.
برای 0000