eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️وزیر کشور در نشست سراسری استانداران مطرح کرد؛ سهم هر استان از مصرف انرژی با هوشمندسازی تعیین شود 🔰اسکندر مؤمنی وزیر کشور، صبح امروز شنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۳ در پنجمین نشست استانداران سراسر کشور در دولت چهاردهم که با حضور مسعود پرشکیان رئیس جمهور و هیئت همراه در وزارت کشور برگزار شد، با تأکید بر لزوم هوشمندسازی مصرف انرژی توسط وزارتخانه‌های نفت و نیرو گفت: سهم هر استان از مصرف انرژی مشخص شود تا استانداران بتوانند بخش‌های مختلف استان خود را مدیریت کنند. جلسات فراوانی در این زمینه در وزارت کشور و استان‌ها برگزار شد که توانستیم از این بحران عبور کنیم. 🔰وی با اشاره به موضوع استفاده از انرژی‌های غیرفسیلی و احداث نیروگاه‌های خورشیدی، یادآور شد: تلاش شد برای احداث نیروگاه‌ها سرمایه‌گذاری انجام شود. بلافاصله زمین مورد نیاز برای احداث فراهم و همچنین سرمایه‌گذار وارد شده است. با به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها، بخشی از مسأله ناترازی انرژی حل خواهد شد. 📌مشروح این خبر را در لینک زیر بخوانید: moi.ir/x47Pv
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان تاکید کرد: 🔷لزوم بهبود فرآیندهای سازمانی و استخدامی 🔷مدیریت بهینه منابع و نیروی انسانی؛ مهمترین مساله در توسعه سازمانی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان در دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمان بر لزوم استفاده بهینه از منابع موجود و حفظ سرمایه‌های انسانی به عنوان محورهای اصلی توسعه سازمانی تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، مرضیه مهدوی صبح امروز 11 اسفندماه در دیدار شهردار و معاونین مجموعه شهرداری کرمان بیان کرد: مدیریت صحیح منابع و استفاده از نخبگان در هر مجموعه‌ای، از جمله عوامل کلیدی در جلوگیری از اختلال در خدمت‌رسانی و ارتقای کیفیت عملکرد سازمان‌ها است. وی همچنین بر ضرورت پرورش نخبگان و به‌کارگیری توانمندی‌های آنان در جهت پیشبرد اهداف سازمانی تأکید کرد. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/a94171
🔹 تصویر خبرگزاری ایرنا از حضور استاندار کرمان در نشست سراسری استانداران با حضور رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه؛ صبح امروز
❇️دکتر پزشکیان در نشست استانداران سراسر کشور: تفویض اختیار به استانداران را باید با تعامل، همراهی و همکاری همه پیش ببریم 🔰رئیس جمهور استانداران را امیدهای کشور برای ناامید و ناکام گذاشتن فشارها و تحریم‌ها علیه کشور توصیف و تصریح کرد: تفویض اختیار به استانداران را باید با تعامل و رسیدن به درک مشترک، همراهی و همکاری همه سیستم به پیش ببریم. 🔰دکتر پزشکیان در ادامه با اشاره به موضوع تفویض اختیارات به استانداران خاطرنشان کرد: در موضوع تفویض اختیارات نیز کار به شکل دستوری آنچنان که باید به پیش نمی‌رود، بلکه باید با تعامل و رسیدن به درک مشترک همراهی و همکاری همه سیستم را جلب کنیم. تلاش ما بر این است که تا پیش از پایان سال با مشخص کردن چارچوب اهداف مدنظر، اختیارات لازم را احصا کرده و روش‌های استفاده از این اختیارات برای رسیدن به اهداف مدنظر را نیز نهایی و ابلاغ کنیم. مشروح این خبر را در لینک زیر بخوانید: moi.ir/x47PP
25.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 بیانیه پایانی همایش کرمان 2030، تصویری از رویاهایمان برای آینده کرمان* ⭕ این بیانیه با هدف توسعه پایدار شهر کرمان از طریق جذب سرمایه‌گذاری، شامل پروژه‌های پیشنهادی در حوزه‌های زیرساخت شهری، گردشگری، حفظ بافت تاریخی، محیط‌زیست، نمایشگاه بین‌المللی و بهبود فضای شهری است. 📍 فایل متنی (pdf) بیانیه و لیست اقدامات و پروژه‌های پیشنهادی، در لینک پیوست قابل دانلود است.* https://B2n.ir/kerman2030
🌸🌸🌙فرا رسیدن ماه ضـــیافت الهی ماه مبـارک رمضـــان بر تمامی مسلمانان تبریک و تهنیت باد. 🔷🔹پیامبر اکرم(ص): ماه مبارک رمضان ابتدایش رحمت و میانه‌ اش مغفرت و پایانش آزادى از آتش جهنم است.🔹🔷 @sallamkerman
استاندار کرمان در آیین افتتاح اتاق مشترک سرمایه‌گذاری و توسعه کارآفرینی استان خبر داد: راه‌اندازی کمیته تسهیل سرمایه گذاری در استان باید از سرمایه‌های خرد مردم استفاده کنیم در مراسمی با حضور استاندار کرمان، معاون سیاسی وزیر کشور، جمعی از نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و مدیران شرکت‌های صنعتی، "اتاق مشترک سرمایه‌گذاری و توسعه کارآفرینی استان کرمان" در تهران آغاز به کار کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان شامگاه شنبه ۱۱ اسفند ماه در این مراسم عنوان کرد: در چهارچوب برنامه تحرک‌بخشی به توسعه استان کرمان، اقدامات و برنامه‌هایی را با همکاری سازمان‌ها و بخش خصوصی سامان دادیم و یکی از خلاءهایی که باید به آن پاسخ داده می‌شد، مرکزی برای گفتگو و تبادل‌نظر پیرامون اولویت‌های توسعه و سرمایه‌گذاری استان بود. متن کامل خبر در لینک زیر: https://B2n.ir/y05772
گزارش تصویری| افتتاح اتاق مشترک سرمایه‌گذاری استان کرمان در تهران https://B2n.ir/a45919 https://eitaa.com/sallamkerman
معاون سیاسی وزیر کشور: ⭕️کرمان، ظرفیت پیشران شدن در حوزه استفاده از سرمایه‌های خرد را دارد ⭕️تاکید رئیس جمهور بر افزایش اختیارات استانداران معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه "کرمان ظرفیت پیشران شدن در حوزه استفاده از سرمایه‌های خرد را دارد" اظهار داشت: حضور دکتر طالبی و استفاده از تجربیات ایشان در استان یزد می‌تواند صنعت کرمان و توسعه متوازن در استان کرمان را رقم بزند. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر علی زینی وند شامگاه 11 اسفندماه در آیین افتتاح اتاق مشترک سرمایه‌گذاری و توسعه کارآفرینی استان کرمان در تهران؛ با بیان اینکه استان کرمان دارای نیروهای توانمندی است افزود: با همراهی دکتر طالبی به عنوان نیرویی با تجربه، با راندمان کاری بالا، پاک دست، وقت گذار و با دانش توسعه‌ای؛ می توانیم شاهد اتفاق خوبی در این خطه باشیم. وی اظهار داشت: مهمترین موضوع برای یک مدیر فهم درست ماموریتی خود است، که خوشبختانه دکتر طالبی این فهم را دارا بوده و مطمئن هستم استان کرمان با وجود چنین استانداری دوره تحولی خوبی را سپری خواهد کرد. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/u04278