eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | «خیلی دور، خیلی نزدیک»/ روایتی از سفر رئیس‌جمهور به تاجیکستان و روسیه 🔸 رئیس‌جمهور در سفری سه روزه به تاجیکستان و روسیه در اواخر دی‌ماه، گامی مهم در راستای توسعه روابط در حوزه‌های فرهنگی، هنری، اقتصادی، تجاری و صنعتی با دو همسايه حوزه درياي خزر برداشت. 🔸دکتر پزشکیان در یکی از برجسته‌ترین بخش‌های این سفر، با امضای توافقنامه‌ جامع راهبردي بین ایران و روسیه، روابط دو كشور را وارد مرحله تازه‌اي كرد.
🔹️بازدید استاندار کرمان از عملیات اجرایی تکمیل تالار چند منظوره احسان استاندار کرمان از عملیات اجرایی تکمیل تالار چند منظوره احسان بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت تکمیل این پروژه قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، امروز 13 اسفندماه استاندار کرمان با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از مسئولین استانی از تالار احسان شهر کرمان بازدید و در جریان کاربردها و فعالیت‌های آینده این مجموعه قرار گرفت. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/e84108
به مناسبت روز هوای پاک انجام شد: 🔹️برگزاری مانور مقابله با ریزگردها در شهرستان راور مانور عملیاتی مقابله با ریزگردها با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استان کرمان و به میزبانی فرمانداری راور برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استان کرمان، مانور عملیاتی نقابله با ریزگردها صبح امروز دوشنبه ۱۳ اسفند ماه با هماهنگی اداره کل مدیریت بحران استان کرمان و به میزبانی فرمانداری شهرستان راور و همکاری مرکز بهداشت، جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران این شهرستان برگزار شد. غلامرضا نژادخالقی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان کرمان در جریان برگزاری این مانور گفت: با توجه به نزدیک شدن به روز هوای پاک و وضعیت جغرافیایی و اقلیمی شهرستان راور و خطرات ناشی از ریزگردها، برگزاری این مانور آمادگی برای مقابله با این پدیده زیست محیطی، آگاهی‌بخشی به مردم و مسئولین، امری مهم و ضروری است. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/n95954
✅دیدار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با نماینده ولی‌فقیه در استان 🔻سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان سه‌شنبه ۱۳ اسفند ماه با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کرد. 🔻خانم مرضیه مهدوی در این دیدار، اهداف و برنامه‌های استان را در حوزه مسئولیتی خود تشریح کرد و نماینده ولی‌فقیه در استان نیز مسئولیت‏ها را امانت الهی دانست و گفت: ما موظف هستیم که این امانت را به بهترین وجه به سرانجام برسانیم.
استاندار کرمان: 🔻مسکن به سایر بخش‌های اقتصادی رونق می‌بخشد 🔻توسعه بخش مسکن موجب افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی شهر می‌شود استاندار کرمان گفت: باید ظرفیت‌هایی را فراهم کنیم که هم‌پای توسعه ظرفیت‌های اشتغال، امکان مهاجر‌پذیری بیشتر شهر کرمان با توجه به توسعه اقتصادی، گردشگری و خدماتی آن فراهم شود. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی بعدازظهر دوشنبه ۱۳ اسفند در دیدار اعضای انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان کرمان گفت: یکی از اولویت‌های ما در استان بحث مسکن و ایجاد فرصت‌های بهتر و بیشتر برای توسعه ظرفیت‌های مسکن در استان و شهر کرمان است. وی بیان داشت: به دلیل روندی که شهر کرمان در بحث توسعه دارد، پیش‌بینی بر این است که تقاضا برای مسکن فراتر از کاری است که دولت می‌خواهد انجام دهد. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/w03223
⭕️استاندار کرمان روزه خود را در کنار دختران خیریه امید سرای نیکان افطار کرد استاندار کرمان در دومین روز از ماه مبارک رمضان در جمع دختران بی‌سرپرست، بدسرپرست و ایتام خیریه امید سرای نیکان حضور یافت. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان سه‌شنبه ۱۳ اسفند ماه در دومین روز از ماه مبارک رمضان در خیریه امید سرای نیکان حضور پیدا کرد. در این دیدار که نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز حضور داشت، استاندار کرمان پس از حضور در نماز جماعت، روزه خود را در جمع دختران این خیریه باز کرد و در برنامه‌های فرهنگی این خیریه شرکت کرد. گفتنی است، در این خیریه ۵۰ نفر از دختران بی‌سرپرست، بدسرپرست و ایتام از سنین سه سال به بالا حضور دارند.
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببینید| خلاصه سخنان استاندار کرمان در جلسه شورای مسکن
هشدار هواشناسی سطح-زرد شماره 52 مورخ 1403/12/14 اداره کل هواشناسی استان: توصیف سامانه: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده بطور متناوب، ناپایداریهای جوی به صورت افزایش ابر، بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق، ارتفاعات بارش برف، بارش احتمالی تگرگ و وزش تندبادهای لحظه ای در سطح استان پیش بینی میشود. بر این اساس آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب و سیلابی شدن مسیلها دور از انتظار نیست. زمان شروع: صبح چهارشنبه 1403/12/15 زمان پایان: یک شنبه 1403/12/19 نوع مخاطره: رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، تگرگ، وزش باد گاهی گرد و خاک منطقه اثر: همه مناطق استان کرمان به ویژه مناطق شمالی، غربی و مرکزی استان اثر مخاطره: آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب، احتمال برخورد صاعقه، وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک توصیه: پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم تردد توقف و چرای دام در مسیر رودخانه ها و مسیلها، ارتفاعات و دشتهای وسیع، خودداری از فعالیت های کوه نوردی، اطمینان از استحکام سازه های موقت، پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها آمادگی فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و امدادی جهت اتخاذ تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی اطلاع رسانی به موقع از صدا و سیمای مرکز کرمان روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استان کرمان
☎️ ارتباط مستقیم بامدیرکل فرودگاههای استان کرمان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ 🔹چهارشنبه 15 اسفند ماه 🔹ساعت 8 صبح @sallamkerman
☎️ ارتباط مستقیم با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ 🔹چهارشنبه 15 اسفند ماه 🔹ساعت 10 صبح @sallamkerman
ورود سامانه بارشی سیل‌آسا به استان کرمان/ابلاغ آماده‌باش/لغو مرخصی مدیران استانی و شهرستانی دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در خصوص ورود سامانه بارشی سیل‌آسا به استان کرمان اعلام آماده‌باش کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، طبق بررسی نقشه‌های پیش‌بینی از سامانه‌های هواشناسی طی روزهای منتهی به پایان هفته جاری، احتمال وقوع بارش‌های سیل‌آسا در استان محتمل می‌باشد. بر این اساس؛ کلیه فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ضمن آماده‌باش کامل و لغو مرخصی‌ها، نسبت به تشکیل جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان مامور شدند. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/d81193
مرمت و احیای خانه تاریخی «ترابی‌ها»، فرصت پیش‌روی شهرداری زنگی‌آباد در راستای سرمایه‌گذاری سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: مرمت و احیای خانه تاریخی ترابی‌ها، فرصت پیش‌روی شهرداری زنگی‌آباد در راستای سرمایه‌گذاری است. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان در بازدید از مجموعه تاریخی خانه ترابی‌ها خاطرنشان کرد: ملک تاریخی «خانه ترابی‌ها» که در ادوار گذشته به تملک شهرداری درآمده یک فرصت سرمایه‌گذاری برای ایجاد درآمد پایدار است. منصور خانه‌گیر در ادامه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری زنگی‌آباد با حضور در مزار شهید سردار حاج یونس زنگی‌آبادی و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا گفت: در راستای ایجاد درآمد پایدار آماده معرفی شهرداری‌ها به سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور هستیم. وی از پروژه آسفالت معابر شهری و احداث بوستان بانوان و واحدهای شهرداری زنگی‌آباد نیز بازدید کرد.