eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
پدافند غیرعامل؛ عامل حفاظت از جان، مال و منافع صنایع مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان گفت: هدف پدافند غیرعامل، کاهش تهدیدات انسان‌ساخت و حفاظت از جان و مال مجموعه‌هاست که منجر به تأمین منافع صنایع خواهد شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان سه‌شنبه ۱۳ اسفند ماه از کارخانه آلومینیوم‌سازی هزار کرمان بازدید کرد. ابراهیم کریمی در حاشیه این بازدید و در کمیته عملیاتی پدافند غیرعامل کارخانه بر لزوم رعایت اصول پدافند غیرعامل در صنعت و ارتباط پدافندغیرعامل با واحدهای HSE و حراست و مدیریت تأکید کرد. مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان با اشاره به تفاوت میان HSE و پدافند غیرعامل، توضیحاتی درباره نقش و مسئولیت رابط پدافند غیرعامل در کارخانه‌ها ارائه داد و هدف پدافند غیرعامل را کاهش تهدیدات انسان‌ساخت و حفاظت از جان و مال مجموعه دانست که در نهایت به تأمین منافع کارخانه منجر خواهد شد.
استاندار کرمان در آیین روز درختکاری: 🔻برای حفظ منابع طبیعی، مشارکت دولت و جوامع محلی باید شکل گیرد نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمان به مناسبت ۱۵ اسفند ماه، روز درختکاری با حضور در دانشگاه ملی مهارت استان، یک اصله نهال را غرس کردند. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان صبح امروز در این مراسم، توجه به منابع طبیعی را از نیازهای اصلی کشور برشمرد و گفت: درختکاری، یکی از شاخص‌های حفظ منابع طبیعی است و این مسئله با توجه به اقلیم استان کرمان از اهمیت بیشتری برخوردار است. وی به لزوم برنامه‌‌های منابع طبیعی در راستای مقابله با ریزگردها و مشارکت دولت و جوامع محلی در کاشت درخت و حفظ منابع طبیعی اشاره داشت و گفت: این کار فقط به عهده دولت و یا مردم نیست. تعامل، هماهنگی و وفاق حول حفظ منابع طبیعی می‌تواند شکل بگیرد که به رشد فضای سبز و فعالیت‌های موثر در این راستا منجر شود. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/x56978
استاندار کرمان در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه شهید باهنر: 🔻دانشگاه نقش ویژه‌ای در تحقق شعار "کرمان برفراز" دارد 🔻رویکرد اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان اولویت استان را دنبال می‌کنیم 🔻دانشگاه؛ خاستگاه اندیشه و تفکر است به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی صبح امروز چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان به نقش این واحد آموزشی عالی به عنوان قطب علمی جنوب شرق کشور اشاره داشت و گفت: نقش دانشگاه شهید باهنر کرمان، راهبری آموزش عالی در استان و ایفای نقش مادری برای همه دانشگاه‌های استان است. وی در بیان انتظارات از دانشگاه شهید باهنر به نقش دانشگاه در توسعه و پیشرفت جامعه و پاسخگویی به نیازهای روز در حوزه توسعه پرداخت و افزود: استان و کشور ما امروز درگیر برخی چالش‌های ناخواسته است که نیازمند تدبیر و مدیریت عالمانه پیرامون آنهاست و دانشگاه با برخورداری از اساتید متخصص و نیروهای توانمند، امکان و بستر ورود به برخی از موضوعات و مسائل را در اختیار دارد و می‌تواند نقش تاثیرگذاری در پیشرفت و توسعه استان داشته باشد. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/n77986
گزیده سخنان استاندار کرمان در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان اخبار استانداری را در کانال ما دنبال کنید: https://eitaa.com/sallamkerman
استاندار کرمان در مجمع سلامت استان عنوان کرد: ⭕️لزوم ارتقاء شاخص‌های سلامت استان ⭕️باید موضوع تصادفات جاده‌ای استان با جدیت بیشتری پیگیری شود استاندار کرمان گفت: امیدوارم با هم‌افزایی همه نیروهای موثر استان، تعامل موثر دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی؛ بتوانیم شاخص‌های سلامت استان را ارتقا دهیم. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان دکتر طالبی صبح امروز 15 اسفندماه در چهارمین جلسه مجمع سلامت استان کرمان با موضوع «نه به تصادفات و سلامت مردان و امنیت غذایی» به اهمیت و جایگاه مجمع سلامت استان اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور مدیران از دستگاه‌های مختلف در این مجمع، روشن است که همه ما در قبال سلامت جامعه مسئول هستیم. استاندار کرمان با بیان اینکه هدف از تشکیل این مجمع، پیشگیری از چالش‌های حوزه سلامت بوده و دستور کارهای متنوعی را نیز دنبال خواهد کرد گفت: انتظار می‌رود همه مسئولین در دستگاه‌های مختلف و فرمانداران در شهرستان‌ها، همکاری و همراهی شایسته‌ای با مجمع داشته باشند تا بتوانیم وظایف و مسئولیت‌های خود را به نحو احسنت در این حوزه به انجام برسانیم. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/t20249
هشدار هواشناسی سطح-نارنجی شماره 12 مورخ 1403/12/15 اداره کل هواشناسی استان: توصیف سامانه: پیرو هشدار هواشناسی سطح زرد 52 با تداوم و تقویت فعالیت سامانه بارشی در استان وقوع ناپایدارهای جوی به صورت بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه ای، در نقاط مستعد بارش تگرگ در نواحی مرکزی، شمالی، نیمه غربی و ارتفاعات جنوبی استان تا یکشنبه هفته آینده پیش بینی میشود. طی این مدت آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، طغیان رودخانه های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها و احتمال اختلال تردد در محورهای مواصلاتی مناطق مذکور دور از انتظار نیست. زمان شروع: چهارشنبه 1403/12/15 زمان پایان: یک شنبه 1403/12/19 منطقه اثر: مناطق شمالی، مرکزی، ارتفاعات جنوبی و نیمه غربی کرمان، ارزوئیه، انار، بافت، بردسیر، جیرفت، رابر، راور، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهداد، شهر بابک، کوهبنان، گلباف، لاله زار، ماهان اثر مخاطره: آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، طغیان رودخانه های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها، برخورد صاعقه و احتمال اختلال تردد در محورهای مواصلاتی، وزش تند بادهای لحظه ای نقاط مستعد خیزش گرد و خاک توصیه: پرهیز از سفرهای غیر ضروری و احتیاط در ترددهای جاده ای، خودداری از تردد، توقف و چرای دام در مسیر رودخانه ها و مسیلها، ارتفاعات و دشتهای وسیع، خودداری از فعالیت های کوه نوردی، اطمینان از استحکام سازه های موقت، محافظت از محصولات کشاورزی و سالن های پرورشی اطلاع رسانی به موقع از صدا و سیمای مرکز کرمان آمادگی فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و امدادی جهت اتخاذ تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استان کرمان
برای ارتقای جایگاه صدا و سیمای مرکز استان حمایت و همکاری لازم را انجام می‌دهیم استاندار کرمان گفت: رسانه ملی در استان کرمان محل رجوع و اعتماد مردم است و حمایت لازم را برای ارتقای جایگاه صدا و سیمای مرکز استان داریم. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدعلی طالبی ظهر امروز چهارشنبه 15 اسفند ماه در دیدار معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما عنوان کرد: تعامل و هماهنگی مطلوبی میان دستگاه‌های دولتی و صدا و سیمای مرکز استان برقرار است. وی افزود: این تعامل و هماهنگی در راستای منفعت مردم خواهد بود و تلاش برای ایجاد فضای خدمت و سازندگی است. استاندار کرمان تصریح کرد: رسانه ملی در استان کرمان محل رجوع و اعتماد مردم است و برای ارتقای جایگاه صدا و سیمای مرکز استان حمایت و همکاری لازم را انجام می‌دهیم. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/z17954
☎️ ارتباط مستقیم با سرپرست فرمانداری قلعه گنج از طریق شماره تلفن ۱۱۱ 🔹پنجشنبه 16 اسفند ماه 🔹ساعت 9 صبح @sallamkerman
☎️ ارتباط مستقیم با شهردار قلعه گنج از طریق شماره تلفن ۱۱۱ 🔹پنجشنبه 16 اسفند ماه 🔹ساعت 9 صبح @sallamkerman
استاندار کرمان تاکید کرد: ⭕️استفاده از ظرفیت‌های معدنی استان به‌منظور بهبود معیشت خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد ⭕️لزوم استفاده از توانایی بانوان در پست‌های کلیدی ⭕️کرمان؛ سرزمین فرصت‌های بی‌انتها به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی ظهر امروز ۱۵ اسفندماه در دیدار رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به فرصت‌های بی‌نظیر و سرمایه‌های انسانی ارزشمند استان، بر لزوم استفاده از توانایی بانوان در پست‌های کلیدی تأکید کرد. وی با بیان اینکه استان کرمان، استان فرصت‌های بی‌انتهاست افزود: استان پهناور کرمان از فرصت‌های فراوان اقتصادی، اجتماعی، معدنی و طبیعی بسیاری برخوردار است و برای پاسخگویی به این فرصت‌ها، باید از تمام ظرفیت سرمایه انسانی استان، از جمله بانوان، در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف دولت استفاده کرد. طالبی بزرگترین فرصت استان کرمان را وجود شخصیت شهید سلیمانی در استان دانست خاطر نشان کرد: اگر شخصیت شهید سلیمانی به خوبی شناخته شود و شناسایی این شخصیت در مسیر درست قرار گیرد؛ کرمان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/f72404
✅مدیرعامل شرکت میدکو با استاندار کرمان دیدار کرد مدیرعامل شرکت میدکو به همراه مدیران واحد‌های تابعه در استان در دیدار با استاندار کرمان ضمن ارائه گزارش به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با همراه مدیران واحدهای تابعه در استان بعد ازظهر چهارشنبه ۱۵ اسفند با دکتر محمدعلی طالبی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار مدیرعامل شرکت میدکو ضمن ارائه گزارش به استاندار کرمان، به بیان مسائل و مشکلات این شرکت و واحد‌های تابعه در استان پرداخت. در ادامه استاندار کرمان جهت رفع این مشکلات در چارچوب قانون، توصیه‌های لازم را ارائه کرد. https://gov.kr.ir @sallamkerman
⭕️⭕️پیگیری مسائل استان در دیدارهای استاندار کرمان با مقامات کشوری؛ از پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام تا ارائه گزارش سانحه اتوبوس دانش‌آموزان استاندار کرمان در سفر به تهران و در دیدارهایی با مقامات کشوری مسائل کلان استان را پیگیری کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی در سفر روز گذشته (۱۴ اسفندماه) خود به تهران در دیدارهایی با مقامات کشوری شامل مدیرعامل بانک تجارت و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مسائل کلان استان را پیگیری کرد. استاندار کرمان با همراهی شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل بانک تجارت کشور، موضوع تسهیلات بنگاه های اقتصادی کرمان و راور را پیگیری کرد. دکتر طالبی همچنین با حضور در کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر آموزش و پرورش؛ گزارش کمیته استانی بررسی سانحه اتوبوس دانش آموزان مدرسه فرزانگان کرمان را ارائه کرد. مقام عالی دولت در استان کرمان در ادامه سفر خود به پایتخت؛ در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه؛ اعتبارات طرح ‌های نیمه تمام و کسری اعتبارات جاری استان را پیگیری کرد.   https://gov.kr.ir @sallamkerman