eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
گزیده سخنان استاندار کرمان در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان اخبار استانداری را در کانال ما دنبال کنید: https://eitaa.com/sallamkerman
استاندار کرمان در مجمع سلامت استان عنوان کرد: ⭕️لزوم ارتقاء شاخص‌های سلامت استان ⭕️باید موضوع تصادفات جاده‌ای استان با جدیت بیشتری پیگیری شود استاندار کرمان گفت: امیدوارم با هم‌افزایی همه نیروهای موثر استان، تعامل موثر دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی؛ بتوانیم شاخص‌های سلامت استان را ارتقا دهیم. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان دکتر طالبی صبح امروز 15 اسفندماه در چهارمین جلسه مجمع سلامت استان کرمان با موضوع «نه به تصادفات و سلامت مردان و امنیت غذایی» به اهمیت و جایگاه مجمع سلامت استان اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور مدیران از دستگاه‌های مختلف در این مجمع، روشن است که همه ما در قبال سلامت جامعه مسئول هستیم. استاندار کرمان با بیان اینکه هدف از تشکیل این مجمع، پیشگیری از چالش‌های حوزه سلامت بوده و دستور کارهای متنوعی را نیز دنبال خواهد کرد گفت: انتظار می‌رود همه مسئولین در دستگاه‌های مختلف و فرمانداران در شهرستان‌ها، همکاری و همراهی شایسته‌ای با مجمع داشته باشند تا بتوانیم وظایف و مسئولیت‌های خود را به نحو احسنت در این حوزه به انجام برسانیم. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/t20249
هشدار هواشناسی سطح-نارنجی شماره 12 مورخ 1403/12/15 اداره کل هواشناسی استان: توصیف سامانه: پیرو هشدار هواشناسی سطح زرد 52 با تداوم و تقویت فعالیت سامانه بارشی در استان وقوع ناپایدارهای جوی به صورت بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش تندبادهای لحظه ای، در نقاط مستعد بارش تگرگ در نواحی مرکزی، شمالی، نیمه غربی و ارتفاعات جنوبی استان تا یکشنبه هفته آینده پیش بینی میشود. طی این مدت آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، طغیان رودخانه های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها و احتمال اختلال تردد در محورهای مواصلاتی مناطق مذکور دور از انتظار نیست. زمان شروع: چهارشنبه 1403/12/15 زمان پایان: یک شنبه 1403/12/19 منطقه اثر: مناطق شمالی، مرکزی، ارتفاعات جنوبی و نیمه غربی کرمان، ارزوئیه، انار، بافت، بردسیر، جیرفت، رابر، راور، رفسنجان، زرند، سیرجان، شهداد، شهر بابک، کوهبنان، گلباف، لاله زار، ماهان اثر مخاطره: آبگرفتگی معابر، جاری شدن رواناب، طغیان رودخانه های فصلی، سیلابی شدن مسیل ها، برخورد صاعقه و احتمال اختلال تردد در محورهای مواصلاتی، وزش تند بادهای لحظه ای نقاط مستعد خیزش گرد و خاک توصیه: پرهیز از سفرهای غیر ضروری و احتیاط در ترددهای جاده ای، خودداری از تردد، توقف و چرای دام در مسیر رودخانه ها و مسیلها، ارتفاعات و دشتهای وسیع، خودداری از فعالیت های کوه نوردی، اطمینان از استحکام سازه های موقت، محافظت از محصولات کشاورزی و سالن های پرورشی اطلاع رسانی به موقع از صدا و سیمای مرکز کرمان آمادگی فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و امدادی جهت اتخاذ تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استان کرمان
برای ارتقای جایگاه صدا و سیمای مرکز استان حمایت و همکاری لازم را انجام می‌دهیم استاندار کرمان گفت: رسانه ملی در استان کرمان محل رجوع و اعتماد مردم است و حمایت لازم را برای ارتقای جایگاه صدا و سیمای مرکز استان داریم. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدعلی طالبی ظهر امروز چهارشنبه 15 اسفند ماه در دیدار معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما عنوان کرد: تعامل و هماهنگی مطلوبی میان دستگاه‌های دولتی و صدا و سیمای مرکز استان برقرار است. وی افزود: این تعامل و هماهنگی در راستای منفعت مردم خواهد بود و تلاش برای ایجاد فضای خدمت و سازندگی است. استاندار کرمان تصریح کرد: رسانه ملی در استان کرمان محل رجوع و اعتماد مردم است و برای ارتقای جایگاه صدا و سیمای مرکز استان حمایت و همکاری لازم را انجام می‌دهیم. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/z17954
☎️ ارتباط مستقیم با سرپرست فرمانداری قلعه گنج از طریق شماره تلفن ۱۱۱ 🔹پنجشنبه 16 اسفند ماه 🔹ساعت 9 صبح @sallamkerman
☎️ ارتباط مستقیم با شهردار قلعه گنج از طریق شماره تلفن ۱۱۱ 🔹پنجشنبه 16 اسفند ماه 🔹ساعت 9 صبح @sallamkerman
استاندار کرمان تاکید کرد: ⭕️استفاده از ظرفیت‌های معدنی استان به‌منظور بهبود معیشت خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد ⭕️لزوم استفاده از توانایی بانوان در پست‌های کلیدی ⭕️کرمان؛ سرزمین فرصت‌های بی‌انتها به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی ظهر امروز ۱۵ اسفندماه در دیدار رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به فرصت‌های بی‌نظیر و سرمایه‌های انسانی ارزشمند استان، بر لزوم استفاده از توانایی بانوان در پست‌های کلیدی تأکید کرد. وی با بیان اینکه استان کرمان، استان فرصت‌های بی‌انتهاست افزود: استان پهناور کرمان از فرصت‌های فراوان اقتصادی، اجتماعی، معدنی و طبیعی بسیاری برخوردار است و برای پاسخگویی به این فرصت‌ها، باید از تمام ظرفیت سرمایه انسانی استان، از جمله بانوان، در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف دولت استفاده کرد. طالبی بزرگترین فرصت استان کرمان را وجود شخصیت شهید سلیمانی در استان دانست خاطر نشان کرد: اگر شخصیت شهید سلیمانی به خوبی شناخته شود و شناسایی این شخصیت در مسیر درست قرار گیرد؛ کرمان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/f72404
✅مدیرعامل شرکت میدکو با استاندار کرمان دیدار کرد مدیرعامل شرکت میدکو به همراه مدیران واحد‌های تابعه در استان در دیدار با استاندار کرمان ضمن ارائه گزارش به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با همراه مدیران واحدهای تابعه در استان بعد ازظهر چهارشنبه ۱۵ اسفند با دکتر محمدعلی طالبی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار مدیرعامل شرکت میدکو ضمن ارائه گزارش به استاندار کرمان، به بیان مسائل و مشکلات این شرکت و واحد‌های تابعه در استان پرداخت. در ادامه استاندار کرمان جهت رفع این مشکلات در چارچوب قانون، توصیه‌های لازم را ارائه کرد. https://gov.kr.ir @sallamkerman
⭕️⭕️پیگیری مسائل استان در دیدارهای استاندار کرمان با مقامات کشوری؛ از پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام تا ارائه گزارش سانحه اتوبوس دانش‌آموزان استاندار کرمان در سفر به تهران و در دیدارهایی با مقامات کشوری مسائل کلان استان را پیگیری کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی در سفر روز گذشته (۱۴ اسفندماه) خود به تهران در دیدارهایی با مقامات کشوری شامل مدیرعامل بانک تجارت و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مسائل کلان استان را پیگیری کرد. استاندار کرمان با همراهی شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل بانک تجارت کشور، موضوع تسهیلات بنگاه های اقتصادی کرمان و راور را پیگیری کرد. دکتر طالبی همچنین با حضور در کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر آموزش و پرورش؛ گزارش کمیته استانی بررسی سانحه اتوبوس دانش آموزان مدرسه فرزانگان کرمان را ارائه کرد. مقام عالی دولت در استان کرمان در ادامه سفر خود به پایتخت؛ در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه؛ اعتبارات طرح ‌های نیمه تمام و کسری اعتبارات جاری استان را پیگیری کرد.   https://gov.kr.ir @sallamkerman
30.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاندار کرمان: دانشگاه نقش ویژه ای در تحقق شعار "کرمان برفراز" دارد دکتر محمدعلی طالبی صبح امروز چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه دانشگاه خاستگاه اندیشه و تفکر است گفت: اکنون که شعار "کرمان برفراز" را در کرمان دنبال می‌کنیم و قرار است در آن تحرک‌بخشی به توسعه استان را داشته باشیم؛ قطعا دانشگاه نقش ویژه‌ای دارد https://eitaa.com/sallamkerman
🔷دهیاری‌های موفق استان معرفی می‌شوند 🔷لزوم نظارت دقیق بر طرح‌های هادی روستایی سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: براساس شاخص‌های تعیین شده، دهیاری‌های موفق و نمونه را در پیشبرد طرح‌های روستایی و خدمت به مردم معرفی خواهند شد کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، مالک اژدری در بازدید از شرکت تعاونی دهیاری‌های رفسنجان بر فعال کردن تمام این شرکت‌ها در استان تاکید کرد و افزود: شرکت تعاونی دهیاران رفسنجان یکی از فعالان استان با دارا بودن کارخانه آسفالت (اجرا و پخش)، ماشین‌آلات، کارگاه‌های تولید سنگفرش و ملزومات برق است. وی در ادامه جلسه دهیاران بر تعیین شاخص‌هایی جهت کار در دهیاری‌ها اشاره داشت و بر تکمیل پروژه‌های عمرانی، زیباسازی ورودی‌های روستا و نظارت دقیق بر طرح‌های هادی روستایی تاکید کرد. سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان ادامه داد: تفکیک و صدور پروانه ساختمانی و ساخت و سازها، اجرای دقیق بودجه و کنترل و رعایت مقررات در کنار برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و همچنین اجرای طرح‌های درآمدزا و اشتغال باید مدنظر قرار داشته باشد. اژدری به برنامه‌ریزی در سال 1404 در دهیاری‌های سراسر استان اشاره کرد و افزود: دفتر امور روستایی به‌عنوان حامی دهیاری‌ها؛ براساس شاخص‌های تعیین شده و با اصل پیگیری و حل مشکلات با نظارت کامل و بازدیدها؛ دهیاری‌های موفق و نمونه را در پیشبرد طرح‌های روستایی و خدمت به مردم معرفی خواهد کرد. @sallamkerman
هم اکنون؛ سفر وزیر میراث فرهنگی به جیرفت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ماه با استقبال معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، وارد جیرفت شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، این سفر در آستانه سال جدید و به منظور بازدید از برخی جاذبه‌های گردشگری، ابنیه تاریخی و طرح‌های حوزه ميراث فرهنگی و گردشگری شهرستان جیرفت انجام شده است. بازدید از تپه‌های باستانی کنارصندل، شهر قدیم دقیانوس، ساختمان مدرسه امیرکبیر و ساختمان در حال ساخت موزه جیرفت، نشست با فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه صنایع دستی و گردشگری و نشست شورای اداری از جمله برنامه‌های سفر وزیر میراث فرهنگی به شهرستان جیرفت است.