eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
☎️ ارتباط مستقیم با شهردار قلعه گنج از طریق شماره تلفن ۱۱۱ 🔹پنجشنبه 16 اسفند ماه 🔹ساعت 9 صبح @sallamkerman
استاندار کرمان تاکید کرد: ⭕️استفاده از ظرفیت‌های معدنی استان به‌منظور بهبود معیشت خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد ⭕️لزوم استفاده از توانایی بانوان در پست‌های کلیدی ⭕️کرمان؛ سرزمین فرصت‌های بی‌انتها به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی ظهر امروز ۱۵ اسفندماه در دیدار رئیس و کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به فرصت‌های بی‌نظیر و سرمایه‌های انسانی ارزشمند استان، بر لزوم استفاده از توانایی بانوان در پست‌های کلیدی تأکید کرد. وی با بیان اینکه استان کرمان، استان فرصت‌های بی‌انتهاست افزود: استان پهناور کرمان از فرصت‌های فراوان اقتصادی، اجتماعی، معدنی و طبیعی بسیاری برخوردار است و برای پاسخگویی به این فرصت‌ها، باید از تمام ظرفیت سرمایه انسانی استان، از جمله بانوان، در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف دولت استفاده کرد. طالبی بزرگترین فرصت استان کرمان را وجود شخصیت شهید سلیمانی در استان دانست خاطر نشان کرد: اگر شخصیت شهید سلیمانی به خوبی شناخته شود و شناسایی این شخصیت در مسیر درست قرار گیرد؛ کرمان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/f72404
✅مدیرعامل شرکت میدکو با استاندار کرمان دیدار کرد مدیرعامل شرکت میدکو به همراه مدیران واحد‌های تابعه در استان در دیدار با استاندار کرمان ضمن ارائه گزارش به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با همراه مدیران واحدهای تابعه در استان بعد ازظهر چهارشنبه ۱۵ اسفند با دکتر محمدعلی طالبی دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار مدیرعامل شرکت میدکو ضمن ارائه گزارش به استاندار کرمان، به بیان مسائل و مشکلات این شرکت و واحد‌های تابعه در استان پرداخت. در ادامه استاندار کرمان جهت رفع این مشکلات در چارچوب قانون، توصیه‌های لازم را ارائه کرد. https://gov.kr.ir @sallamkerman
⭕️⭕️پیگیری مسائل استان در دیدارهای استاندار کرمان با مقامات کشوری؛ از پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام تا ارائه گزارش سانحه اتوبوس دانش‌آموزان استاندار کرمان در سفر به تهران و در دیدارهایی با مقامات کشوری مسائل کلان استان را پیگیری کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی در سفر روز گذشته (۱۴ اسفندماه) خود به تهران در دیدارهایی با مقامات کشوری شامل مدیرعامل بانک تجارت و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه مسائل کلان استان را پیگیری کرد. استاندار کرمان با همراهی شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل بانک تجارت کشور، موضوع تسهیلات بنگاه های اقتصادی کرمان و راور را پیگیری کرد. دکتر طالبی همچنین با حضور در کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر آموزش و پرورش؛ گزارش کمیته استانی بررسی سانحه اتوبوس دانش آموزان مدرسه فرزانگان کرمان را ارائه کرد. مقام عالی دولت در استان کرمان در ادامه سفر خود به پایتخت؛ در دیدار با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه؛ اعتبارات طرح ‌های نیمه تمام و کسری اعتبارات جاری استان را پیگیری کرد.   https://gov.kr.ir @sallamkerman
30.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
استاندار کرمان: دانشگاه نقش ویژه ای در تحقق شعار "کرمان برفراز" دارد دکتر محمدعلی طالبی صبح امروز چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه در آیین معارفه سرپرست جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه دانشگاه خاستگاه اندیشه و تفکر است گفت: اکنون که شعار "کرمان برفراز" را در کرمان دنبال می‌کنیم و قرار است در آن تحرک‌بخشی به توسعه استان را داشته باشیم؛ قطعا دانشگاه نقش ویژه‌ای دارد https://eitaa.com/sallamkerman
🔷دهیاری‌های موفق استان معرفی می‌شوند 🔷لزوم نظارت دقیق بر طرح‌های هادی روستایی سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: براساس شاخص‌های تعیین شده، دهیاری‌های موفق و نمونه را در پیشبرد طرح‌های روستایی و خدمت به مردم معرفی خواهند شد کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، مالک اژدری در بازدید از شرکت تعاونی دهیاری‌های رفسنجان بر فعال کردن تمام این شرکت‌ها در استان تاکید کرد و افزود: شرکت تعاونی دهیاران رفسنجان یکی از فعالان استان با دارا بودن کارخانه آسفالت (اجرا و پخش)، ماشین‌آلات، کارگاه‌های تولید سنگفرش و ملزومات برق است. وی در ادامه جلسه دهیاران بر تعیین شاخص‌هایی جهت کار در دهیاری‌ها اشاره داشت و بر تکمیل پروژه‌های عمرانی، زیباسازی ورودی‌های روستا و نظارت دقیق بر طرح‌های هادی روستایی تاکید کرد. سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان ادامه داد: تفکیک و صدور پروانه ساختمانی و ساخت و سازها، اجرای دقیق بودجه و کنترل و رعایت مقررات در کنار برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و همچنین اجرای طرح‌های درآمدزا و اشتغال باید مدنظر قرار داشته باشد. اژدری به برنامه‌ریزی در سال 1404 در دهیاری‌های سراسر استان اشاره کرد و افزود: دفتر امور روستایی به‌عنوان حامی دهیاری‌ها؛ براساس شاخص‌های تعیین شده و با اصل پیگیری و حل مشکلات با نظارت کامل و بازدیدها؛ دهیاری‌های موفق و نمونه را در پیشبرد طرح‌های روستایی و خدمت به مردم معرفی خواهد کرد. @sallamkerman
هم اکنون؛ سفر وزیر میراث فرهنگی به جیرفت وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صبح امروز پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ماه با استقبال معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، وارد جیرفت شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، این سفر در آستانه سال جدید و به منظور بازدید از برخی جاذبه‌های گردشگری، ابنیه تاریخی و طرح‌های حوزه ميراث فرهنگی و گردشگری شهرستان جیرفت انجام شده است. بازدید از تپه‌های باستانی کنارصندل، شهر قدیم دقیانوس، ساختمان مدرسه امیرکبیر و ساختمان در حال ساخت موزه جیرفت، نشست با فعالان و سرمایه‌گذاران حوزه صنایع دستی و گردشگری و نشست شورای اداری از جمله برنامه‌های سفر وزیر میراث فرهنگی به شهرستان جیرفت است.
استاندار کرمان خبر داد: 🔻ساماندهی گمرک‌ جنوب در راستای تسهیل صادرات محصولات جنوب استان 🔻خرداد ۱۴۰۴؛ برپایی نمایشگاه «کرمان اکسپو» استاندار کرمان با اعلام خبر ساماندهی گمرک محصولات جنوب استان گفت: کارهایی در راستای تسهیل صادرات محصولات جنوب کرمان باید انجام شود و ساماندهی گمرک محصولات جنوب در دستور کار قرار گرفته و به صورت جدی دنبال خواهد شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان دکتر محمدعلی طالبی صبح امروز ۱۶ اسفندماه در یکصد و هفتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع «بررسی عوامل بازدارنده توسعه صادرات استان کرمان» و با حضور رضا گلی مدیرکل مرکز مبارزه با جرائم سازمان یافته گمرک ایران، گفت: در کشور ما ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌هایی که باید نقش تسهیلگری را بر عهده گیرند؛ خودشان گاهاً به یک چالش برای بحث صادرات تبدیل می شوند و این موضوع نیز به دلیل شرایط خاصی است که کشور درگیر آن می باشد. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/e23139
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان مطرح کرد: 🔻آمادگی کامل برای هرگونه مخاطرات احتمالی 🔻 فرمانداران، بخشداران و دهیاران موظف به بازدید از مناطق مستعد خطر سیل هستند سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان با اشاره به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور گفت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران موظف به بازدید از مناطق مستعد خطر سیل هستند. به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استان کرمان، در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان صبح امروز پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ماه به ریاست سرپرست اداره کل مدیریت بحران و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه و ارتباط وبیناری با فرمانداران سراسر استان برگزار شد. غلامرضا نژادخالقی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان در این نشست گفت: تمام فرمانداران، بخشداران و دهیاران موظف هستند با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور، ضمن آمادگی کامل برای هرگونه مخاطرات احتمالی، از مناطق مستعد خطر سیل بازدید کنند. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/b59518
استاندار کرمان در آیین آغاز پویش درختکاری «مردم آباد» تاکید کرد: ✅پویش درختکاری، گامی موثر در راستای توسعه فضای سبز شهر کرمان ✅کرمان می‌تواند در زمینه درختکاری در سطح کشور پیشتاز باشد استاندار کرمان، با اشاره به آغاز پویش درختکاری به همت شهرداری کرمان، این اقدام را گامی موثر و زیبا در راستای توسعه فضای سبز شهر کرمان و حومه آن دانست. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی ظهر امروز 16 اسفندماه در آیین آغاز پویش درختکاری «مردم آباد» به مناسبت هفته درختکاری، با اشاره به اهمیت فضای سبز در شهرها، اظهار داشت: فعالیت‌های انجام شده در زمینه درختکاری توسط شهرداری کرمان کاملاً مشهود است. وی ادامه داد: جنگل دست‌کاشت قائم نمونه‌ای از این اقدامات خودجوش در دهه‌های گذشته بوده که امروزه به عنوان یکی از فضاهای سبز زیبای شهر کرمان شناخته می‌شود. ادامه در لینک: https://B2n.ir/w32420
استاندار کرمان در بازدید از کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد: 🔻پیشگیری، اولویت اول در موضوع مقابله با اعتیاد در استان کرمان است 🔻ابقای دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان 🔻تمام ارکان استان در بازکردن گره‌ها و گشایش‌های مورد نیاز مردم، پای کار هستند استاندار کرمان در خصوص موضوع اعتیاد در استان کرمان، ضمن تاکید بر اهمیت پیشگیری، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین مسئولیت‌های ما، اجرای طرح‌های پیشگیرانه به منظور جلوگیری از گسترش اعتیاد در جامعه است. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان امروز ۱۶ اسفندماه به همراه جمعی از اعضای شورای قضایی استان از بخش‌های مختلف کمپ ماده 16 ترک اعتیاد استان بازدید و در جریان مشکلات و فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت. استاندار کرمان در بازدید از پروژه در حال ساخت دهکده تندرستی استان در کمپ ماده 16 ترک اعتیاد گفت: خوشبختانه امروز در استان همکاری و همراهی خوبی بین همه ارکان و مدیران ارشد استانی برای رفع مشکلات، سازندگی و پیشرفت در استان کرمان شکل گرفته است. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/m62439
گزیده سخنان استاندار کرمان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی: * نمایشگاه «کرمان اکسپو» خرداد سال آینده برگزار خواهد شد و این رویداد فرصت بسیار خوبی برای استان کرمان بوده و ضرورت برنامه‌ریزی حداکثری با هدف صادرات‌محوری مورد تاکید است * در کرمان به دنبال این هستیم که نمایشگاهی با حداکثر بهره برداری لازم به ویژه برای فعالان اقتصادی و صادرکنندگان داشته باشیم و این موضوع نیز مستلزم مشارکت همه افرادی است که در حوزه صادرات نقش‌آفرین هستند * در نمایشگاه «کرمان اکسپو» ضمن حضور سفرای خارجی باید بنگاه های اقتصادی نیز از این فرصت بهره برداری خوبی داشته باشند و این موارد در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرد * گمرک جیرفت و کارهای تسهیل صادرات برای منطقه جنوب استان ساماندهی می شود که این موضوع در پیشنهادهای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی نیز قرار گرفته و پیگیری خواهد شد * نباید تولیدکننده را از چشم انداز تولید و صادرات محصول خود محروم کنیم لذا باید با نگاه آینده‌نگرانه بیشتر به مباحث حوزه صادرات نگاه کرده و درباره اصلاح قوانین، مقررات و تسهیل امور صادرات بنگریم https://eitaa.com/sallamkerman