eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
استاندار کرمان خبر داد: 🔻ساماندهی گمرک‌ جنوب در راستای تسهیل صادرات محصولات جنوب استان 🔻خرداد ۱۴۰۴؛ برپایی نمایشگاه «کرمان اکسپو» استاندار کرمان با اعلام خبر ساماندهی گمرک محصولات جنوب استان گفت: کارهایی در راستای تسهیل صادرات محصولات جنوب کرمان باید انجام شود و ساماندهی گمرک محصولات جنوب در دستور کار قرار گرفته و به صورت جدی دنبال خواهد شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان دکتر محمدعلی طالبی صبح امروز ۱۶ اسفندماه در یکصد و هفتمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با موضوع «بررسی عوامل بازدارنده توسعه صادرات استان کرمان» و با حضور رضا گلی مدیرکل مرکز مبارزه با جرائم سازمان یافته گمرک ایران، گفت: در کشور ما ضوابط، مقررات و دستورالعمل‌هایی که باید نقش تسهیلگری را بر عهده گیرند؛ خودشان گاهاً به یک چالش برای بحث صادرات تبدیل می شوند و این موضوع نیز به دلیل شرایط خاصی است که کشور درگیر آن می باشد. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/e23139
سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان مطرح کرد: 🔻آمادگی کامل برای هرگونه مخاطرات احتمالی 🔻 فرمانداران، بخشداران و دهیاران موظف به بازدید از مناطق مستعد خطر سیل هستند سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان با اشاره به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور گفت: فرمانداران، بخشداران و دهیاران موظف به بازدید از مناطق مستعد خطر سیل هستند. به گزارش روابط عمومی اداره کل مدیریت بحران استان کرمان، در پی صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی، جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان صبح امروز پنج‌شنبه ۱۶ اسفند ماه به ریاست سرپرست اداره کل مدیریت بحران و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه و ارتباط وبیناری با فرمانداران سراسر استان برگزار شد. غلامرضا نژادخالقی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان در این نشست گفت: تمام فرمانداران، بخشداران و دهیاران موظف هستند با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور، ضمن آمادگی کامل برای هرگونه مخاطرات احتمالی، از مناطق مستعد خطر سیل بازدید کنند. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/b59518
استاندار کرمان در آیین آغاز پویش درختکاری «مردم آباد» تاکید کرد: ✅پویش درختکاری، گامی موثر در راستای توسعه فضای سبز شهر کرمان ✅کرمان می‌تواند در زمینه درختکاری در سطح کشور پیشتاز باشد استاندار کرمان، با اشاره به آغاز پویش درختکاری به همت شهرداری کرمان، این اقدام را گامی موثر و زیبا در راستای توسعه فضای سبز شهر کرمان و حومه آن دانست. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی ظهر امروز 16 اسفندماه در آیین آغاز پویش درختکاری «مردم آباد» به مناسبت هفته درختکاری، با اشاره به اهمیت فضای سبز در شهرها، اظهار داشت: فعالیت‌های انجام شده در زمینه درختکاری توسط شهرداری کرمان کاملاً مشهود است. وی ادامه داد: جنگل دست‌کاشت قائم نمونه‌ای از این اقدامات خودجوش در دهه‌های گذشته بوده که امروزه به عنوان یکی از فضاهای سبز زیبای شهر کرمان شناخته می‌شود. ادامه در لینک: https://B2n.ir/w32420
استاندار کرمان در بازدید از کمپ ماده ۱۶ ترک اعتیاد: 🔻پیشگیری، اولویت اول در موضوع مقابله با اعتیاد در استان کرمان است 🔻ابقای دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان 🔻تمام ارکان استان در بازکردن گره‌ها و گشایش‌های مورد نیاز مردم، پای کار هستند استاندار کرمان در خصوص موضوع اعتیاد در استان کرمان، ضمن تاکید بر اهمیت پیشگیری، اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین مسئولیت‌های ما، اجرای طرح‌های پیشگیرانه به منظور جلوگیری از گسترش اعتیاد در جامعه است. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان امروز ۱۶ اسفندماه به همراه جمعی از اعضای شورای قضایی استان از بخش‌های مختلف کمپ ماده 16 ترک اعتیاد استان بازدید و در جریان مشکلات و فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت. استاندار کرمان در بازدید از پروژه در حال ساخت دهکده تندرستی استان در کمپ ماده 16 ترک اعتیاد گفت: خوشبختانه امروز در استان همکاری و همراهی خوبی بین همه ارکان و مدیران ارشد استانی برای رفع مشکلات، سازندگی و پیشرفت در استان کرمان شکل گرفته است. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/m62439
گزیده سخنان استاندار کرمان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی: * نمایشگاه «کرمان اکسپو» خرداد سال آینده برگزار خواهد شد و این رویداد فرصت بسیار خوبی برای استان کرمان بوده و ضرورت برنامه‌ریزی حداکثری با هدف صادرات‌محوری مورد تاکید است * در کرمان به دنبال این هستیم که نمایشگاهی با حداکثر بهره برداری لازم به ویژه برای فعالان اقتصادی و صادرکنندگان داشته باشیم و این موضوع نیز مستلزم مشارکت همه افرادی است که در حوزه صادرات نقش‌آفرین هستند * در نمایشگاه «کرمان اکسپو» ضمن حضور سفرای خارجی باید بنگاه های اقتصادی نیز از این فرصت بهره برداری خوبی داشته باشند و این موارد در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرد * گمرک جیرفت و کارهای تسهیل صادرات برای منطقه جنوب استان ساماندهی می شود که این موضوع در پیشنهادهای شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی نیز قرار گرفته و پیگیری خواهد شد * نباید تولیدکننده را از چشم انداز تولید و صادرات محصول خود محروم کنیم لذا باید با نگاه آینده‌نگرانه بیشتر به مباحث حوزه صادرات نگاه کرده و درباره اصلاح قوانین، مقررات و تسهیل امور صادرات بنگریم https://eitaa.com/sallamkerman
9.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ببینید| نگاهی کوتاه به حضور استاندار کرمان در دو برنامه درختکاری
استاندار کرمان در بازدید از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان مطرح کرد: 🔻کارخانه لاستیک‌ در مناطق محروم و کم برخوردار استان احداث شود 🔻«محیط زیست»؛ یکی از مولفه‌های اقتصاد پایدار در استان استاندار کرمان در بازدید از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان گفت: انتظار می‌رود که این مجتمع به سایر مناطق استان هم نگاهی داشته باشد و شاهد ساخت کارخانه جدید در یکی از شهرستان‌های محروم و کم برخوردار باشیم. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمد علی طالبی صبح جمعه ۱۷ اسفند از مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان بازدید کرد. استاندار کرمان در سالن جلسات این مجتمع گفت: مجتمع صنایع لاستیک بارز کرمان پیشگام تولید لاستیک در کشور بوده و سهم بسیار خوبی از بازار را در اختیار دارد و با طرح‌های توسعه‌ای این مجموعه مطمئنا در آینده شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و پیشرفت بیشتر و بهتری در توسعه اقتصادی استان کرمان خواهد داشت. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/d01319
استاندار کرمان در بازدید از پروژه‌های عمرانی انجمن خیریه یاس کرمان: 🔻کرمان ظرفیت ارائه خدمات برتر درمانی و پزشکی به کشور را دارد 🔻کرمان یکی از سرآمدان مشارکت خیرین است 🔻چشم انداز درمانی استان کاملا دست یافتنی است استاندار کرمان گفت: کرمان ظرفیت این را دارد که به مرکزی برای ارائه خدمات برتر درمانی و پزشکی در کشور تبدیل شود و هر روز که می گذرد بنده امیدوارتر می شوم و چشم اندازی که برای درمان استان می بینیم، چشم اندازی کاملا دست یافتنی است. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی بعدازظهر جمعه ۱۷ اسفند در بازدید از پروژه‌های عمرانی انجمن خیره یاس کرمان با تشکر از زحمات انجمن یاس به دلیل ارائه خدمات به بیماران سرطانی گفت: با وجود خیرین بزرگوار، انسان‌های نیک‌اندیش و بزرگی که به فکر جامعه و ادای دین و ایفای مسئولیت خودشان در قبال جامعه هستند، پایه‌گذاری یکسری حرکت‌های بسیار ارزشمند بوده و مورد نیاز بیماران سرطانی در استان کرمان صورت گرفته است. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/m52962
گزیده سخنان استاندار کرمان در بازدید از پروژه‌های عمرانی انجمن خیریه یاس کرمان اخبار استانداری را در کانال ما دنبال کنید: https://eitaa.com/sallamkerman
🔺 تمدن جیرفت؛ گذشته‌ای پرافتخار، آینده‌ای درخشان ✍رضا صالحی امیری در روزنامه ایران نوشت: 🔹جیرفت تنها یک شهرستان و منطقه جغرافیایی در جنوب استان کرمان نیست. جیرفت گنجینه‌ای بی‌بدیل از فرهنگ، تمدن و هویت تاریخی ایران‌زمین است. 🔹تمدن جیرفت با آثار ارزشمند باستانی همچون محوطه‌های کنارصندل و جیرفت قدیم، نه‌تنها روایتگر گذشته‌ای باشکوه است، بلکه چشم‌اندازی بی‌نظیر برای شناخت ریشه‌های تمدن بشری فراهم می‌آورد. 🔹با وجود تمدن‌های کهن و ارزشمند در ایران، معرفی این میراث گران‌بها در سطح ملی و جهانی چندان موفق نبوده است. بسیاری از ظرفیت‌های تاریخی و تمدنی ایران، از جمله جیرفت، همچنان برای ایرانیان و جهانیان ناشناخته باقی مانده‌اند. ازاین‌رو، تدوین یک راهبرد جامع، علمی و هدفمند برای معرفی، حفظ و بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها، ضرورتی گریزناپذیر است. https://dolat.ir/detail/459641
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بشنوید| مصاحبه دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان با رادیو گفتگو
⭕️تشکیل ستاد شتاب‌دهی طرح‌های سرمایه‌گذاری استان اولین جلسه ستاد شتاب‌دهی طرح‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان با محوریت طرح‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در این جلسه که صبح امروز شنبه 18 اسفند ماه به ریاست استاندار کرمان و با حضور معاون عمرانی و سرپرست معاونت اقتصادی استانداری، سرپرست فرمانداری کرمان و مدیرکل دیوان محاسبات استان برگزار شد؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به ارائه طرح‌های سرمایه‌گذاری این اداره کل پرداخت. سرمایه‌گذاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در حوزه‌های امنیت غذایی و دامداری، نیروگاه‌های خورشیدی، گردشگری و ایجاد ظرفیت‌های درمانی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/z26670