eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
تصاویر بازدید استاندار کرمان از شرکت نورد و آلیاژ کاران کویر متن خبر را در لینک زیر دنبال کنید: https://eitaa.com/sallamkerman/10613
⭕️ضرورت توجه بیشتر به حوزه دانش‌بنیان و تقویت سرمایه‌گذاری شرکت ملی مس در استان استاندار کرمان بر ضرورت توجه بیشتر به حوزه دانش‌بنیان و تقویت سرمایه‌گذاری شرکت ملی مس در استان تاکید کرد. دکتر محمدعلی طالبی عصر امروز ۲۴ اسفندماه در بازدید از مرکز نوآوری و شتابدهی شهید ستاری رفسنجان اظهار داشت: در این مرکز که زیر مجموعه شرکت ملی مس می باشد؛ اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی صورت گرفته و در حال انجام است. وی با اشاره به ارتباط خوب صنعت مس با بخش خصوصی و نخبگان در حوزه دانش بنیان شهرستان رفسنجان افزود: فراتر از مباحث نوآوری، خوشبختانه زمینه های همکاری خوبی بین مجموعه دولت در استان و شرکت ملی مس صورت گرفته است. استاندار کرمان خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال آینده با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد ارتباط خوب شرکت ملی مس با مجموعه دولت در استان باشیم که در نتیجه آن شاهد توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری این شرکت در استان و رفع برخی از مسائل و مشکلات که موجب ارتقای سرمایه گذاری این مجموعه می شود؛ باشیم. طالبی بر ضرورت توجه بیشتر به حوزه دانش‌بنیان و تقویت سرمایه‌گذاری شرکت ملی مس در استان تاکید کرد.
🔷شهرهای استان باید به عنوان «خانه گردشگر» در نظر گرفته شوند 🔷لزوم زیباسازی و آراستگی شهرها در آستانه نوروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با بیان اینکه شهرها باید به عنوان «خانه گردشگر» در نظر گرفته شوند، خواستار تلاش مضاعف شهرداران برای ایجاد فضایی زیبا، امن و خاطره‌انگیز برای مسافران نوروزی شد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، سیدمصطفی آیت اللهی موسوی صبح امروز 25 اسفندماه در همایش شهرداران سراسر استان کرمان، با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و افزایش سفرهای نوروزی، بر ضرورت آمادگی کامل شهرها برای استقبال از گردشگران نوروزی تاکید کرد. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/p14720
🏙️فتوتیتر| ضرورت توجه به حوزه دانش بنیان سخنان استاندار کرمان بازدید از مرکز نوآوری و ‌شتابدهی شهید ستاری اخبار استانداری را در کانال ما دنبال کنید: @sallamkerman
☎️ ارتباط مستقیم با مدیرکل راه و شهرسازی استان از طریق شماره تلفن ۱۱۱ 🔹یکشنبه ۲۶ اسفند ماه 🔹ساعت ۹ صبح @sallamkerman
استاندار کرمان در مراسم آغاز رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۴ تاکید کرد: 🔻بکارگیری تمام توان دستگاه‌ها برای تامین امنیت جاده‌ای مسافران 🔻همه ما نسبت به جان‌ هموطنان مسئول هستیم استاندار کرمان، رزمایش ترافیکی نوروز را در راستای تقویت توان همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌ها برای تامین امنیت جاده‌ای مسافران و کاهش آمار تصادفات دانست. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی صبح شنبه ۲۵ اسفند ماه در مراسم آغاز رزمایش ترافیکی نوروز ۱۴۰۴ با تقدیر از تلاش دستگاه‌های ذیربط در تامین امنیت سفرهای نوروزی عنوان کرد: آنچه در منظر همه ما قرار دارد، فرمایش رهبر معظم انقلاب به همه دستگاه‌های مسئول است تا حوادث و سوانح نوروزی به حداقل برسد. وی ادامه داد: کرمان به دلیل ویژگی‌های خاص در اقلیم، راه‌ها و مرکز کریدور رفت و آمد کشور، همواره در معرض تصادفات رانندگی بوده است، اما با تلاش‌های انجام شده شاهد بهبود رتبه استان در این زمینه هستیم. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/w76383
استاندار کرمان در همایش شهرداران عنوان کرد: 🔻شهرداری‌ها پیشران سرمایه‌گذاری و موتور محرکه سازندگی و پویایی عمرانی در سطح استان استاندار کرمان شهرداری‌ها را پیشران سرمایه‌گذاری و موتور محرکه سازندگی و پویایی عمرانی در سطح استان دانست و گفت: شهرداری ها می توانند نقش موثری بر روی تحرک و پویایی در سطح شهرستان‌ها داشته باشد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی صبح امروز 25 اسفندماه در همایش شهرداران سراسر استان با بیان اینکه شهرداری یک سازمان اجتماعی است و سازمان اجتماعی اعم فعالیت های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را شامل می‌شود، گفت: شهرداری ها به ابعاد مختلف نیازهای شهروندان مربوط است و مسئولین و کارکنان شهرداری باید خودشان را در این جایگاه ببینند. طالبی با بیان اینکه شهرداری‌ها خط مقدم کسب رضایت شهروندان هستند، افزود: شهروندان در موضوعات روزمره خودشان با مسائل و مواردی که در ید اختیارات شهرداران و مسایل شهروندی است؛ مواجه بوده و از همین رو نقش شهرداری ها در رضایت مردم نقشی موثر و شایانی خواهد بود. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/d60914
✅شهرداری‌ها نقش کلیدی در توسعه اقتصادی شهرها دارند سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان با تاکید بر نقش کلیدی شهرداری‌ها در توسعه اقتصادی شهرها، چالش وابستگی به منابع سنتی را اصلی‌ترین مانع پیشرفت این نهادها دانست. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، غلامرضا سالاری صبح امروز 25 اسفندماه در همایش شهرداران سراسر استان اظهار داشت: شهرداری‌ها صرفاً نهادهای خدماتی نیستند و نقش تعیین‌کننده‌ای در رونق اقتصادی شهرها ایفا می‌کنند. وی افزود: وابستگی به منابع سنتی، عوارض و کمک‌های دولتی چالش اصلی شهرداری‌ها است که باید با حرکت به سمت درآمدهای پایدار شهری و جذب سرمایه‌گذاری، این مشکل را برطرف کرد. ادامه خبر در لینک: https://B2n.ir/g72315